English

برای پنجمین سال متوالی:

پلیس راه ایلام موفق به کسب عنوان رتبه برتر در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شد

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:برای پنجمین سال متوالی به جهت اقدامات و فعالیت های مثبت و سازنده، اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شد.

پلیس راه ایلام موفق به کسب عنوان رتبه برتر در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام ازکسب رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات راههای روستایی در 5 سال متوالی خبر داد وافزود:در این راستا رئیس پلیس راه کشور و فرمانده انتظامی استان از سرگرد علی فتاحی رئیس اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان به جهت برنامه ریزی منظم ستادی، اقدامات عملیاتی، فرهنگی، مهندسی ترافیک و ارتقاء و توسعه انضباط ترافیکی، قدردانی کردند.

وی اظهار داشت: اهمیت کسب این عنوان از آنجایی است که قریب به 50 درصد راههای استان روستایی بوده و با وجود مشکلات زیاد موجود در بستر راههای روستایی و امکانات محدود برای پوشش این مناطق، تصادفات رانندگی و تلفات انسانی کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد:شناسایی مناطق و جامعه مخاطب و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با هدف گذاری مناسب یکی از عوامل موثر در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.

سرهنگ همتی زاده این موفقیت را حاصل همکاری مثبت و موثر سازنده مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات و همچنین فعالیت های پررنگ و تلاش های شبانه روزی پلیس راه و دستگاههای خدمات رسان در این حوزه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله برنامه ای مدون، برای استمرار کاهش تصادفات رانندگی در جاده های روستایی توسط اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان ایلام تدوین و به مرحله اجرا در می آید،ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری مردم شریف و همکاری دستگاههای مسئول در این حوزه و توجه به ایمنی زیرساخت های راههای روستایی بتوانیم بیش از پیش درکاهش کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی موفق باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه