English

سهیلا ملکشاهی:

تامین اجتماعی در مشکلات بیمه‌ای و درمانی با پتروشیمی ایلام همراه است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در کنار مجتمع بزرگ تولیدی پتروشیمی ایلام قرار دارد،گفت: تامین اجتماعی استان در مشکلات بیمه‌ای و درمانی بر اساس اصل تعامل و همکاری با پتروشیمی ایلام همراه است.

تامین اجتماعی در مشکلات بیمه‌ای و درمانی با پتروشیمی ایلام همراه است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام در بازدید از مجتمع پتروشیمی ایلام، افزود:حدود 100 درصد از کارگران و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام که تحت پوشش این سازمان قرار دارند و از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

وی با تاکید بر استمرار استفاده از خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی، اظهار داشت: 30 خدمت پرتکرار در تامین اجتماعی به صورت الکترونیک انجام شود و 70 میلیون بار مراجعه به مراکز تامین اجتماعی را کاهش خواهد یافت که این امر صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه را به دنبال دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام به ماده‌های 90 و 66 قانون تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد:بر اساس این دو ماده، استخدام افراد قبل از آزمایشات پزشکی و صحت مزاج ممنوع و پیش از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی، آموزش‌های لازم قبل و حین کار داده شود.

ملکشاهی به لزوم رعایت دقیق شیوه‌های نامه‌ها و عناوین جذب و استخدام کارگران و کارکنان این شرکت برای برخورداری در دوران بازنشستگی اشاره و خاطرنشان کرد:در بازدیدی که از شرایط و محیط کار کارکنان و کارگران پتروشیمی ایلام به عمل آمد چنانچه موضوع شمول کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی این مجتمع در کمیته سخت و زیان‌آور طرح شود از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

همچنین رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز با تبریک هفته تامین اجتماعی گفت:همکاری و ارتباط دوسویه و قابل قبولی بین مدیریت مجتمع پتروشیمی ایلام و سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است..

آرش خزایی با بیان اینکه در پتروشیمی ایلام امکان تفکیک نیروهای ستادی و عملیاتی  به دلیل وسعت مشخص و محدوده تعریف شده وجود ندارد،افزود: فاصله نیروهای حاضر در ساختمان اداری و مدیریت با واحدهای الفین ،HD ، پلی‌اتیلن و SRU اندک است و خواستار برخورداری این نیروها از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور شد.

وی اظهار داشت:حذف دفترچه‌های کاغذی و عدم پوشش بیمه‌ای برخی اقلام دارویی مشکلاتی را برای کارکنان مجتمع ایجاد کرده است که با مساعدت مدیرکل تامین اجتماعی استان مرتفع خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه