English

محمد نوذری:

کمپ استعداد یابی فوتبال در استان ایلام راه اندازی می شود

استاندارایلام با اشاره به اینکه ظرفیتها و پتانسیلهای بسیار مهمی درحوزه ورزش قهرمانی در استان ایلام وجود دارد،خواستار توجه بیشتر فدراسیون در ایجاد کمپ استعداد یابی فوتبال دراین منطقه از کشور شد.

کمپ استعداد یابی فوتبال در استان ایلام راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج  ایلام، محمد نوذری استاندارایلام در دیدار با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال،خواستار کمک فدراسیون فوتبال به تیم فوتبال بانوان استان درلیگ برتر شد و افزود:استان ایلام ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه ورزش پرطرفدارفوتبال دارد که درصورت توجه می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی در ادامه خواستارمساعدت‌های لازم به تیم فوتبال چوار65 و فوتسال استان شد و اظهار داشت:تیم فوتبال بانوان ایلام نمادی از توانمندی و پتانسیل ورزشی بانوان استان می باشد و چندین سال متوالی و به طور مداوم در لیگ برتر قراردارد و این نشان از پتانسیل ویژه بانوان ورزشکار استان در این رشته ورزشی است.

استاندارایلام با بیان اینکه تیم فوتبال بانوان در استان می‌تواند منشا شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان استان باشد، تصریح کرد:می بایست فدراسیون فوتبال از تیم های فوتبال بانوان، چوار 65 و فوتسال پشتیبانی و کمک مالی کنند تا بتواند به عنوان نماینده استان در لیگ برتر بدرخشند.

در ادامه این نشست عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نسبت به درخواست های مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه