English

حشمت اسدی:

بیش از ۸۶ درصد روستاهای ایلام به اینترنت موبایلی تجهیز شده است

مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت: بیش از 86 درصد روستاهای بالای 20 خانوار بالای در استان به اینترنت موبایلی تجهیز شده که تلاش می شود تا نیمه اول سال جاری، روستا های فاقد اینترنت موبایلی وجود نداشته باشد.

بیش از 86 درصد روستاهای ایلام به اینترنت موبایلی تجهیز شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، حشمت اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات دردوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف تعداد سایت های همراه اول به 37 سایت جدید افزایش یافته است که تعداد 23 سایت نصب، راه اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت 50 میلیارد تومان از مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه طلب دارد،اظهار داشت: پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت و همراه می تواند شرکت مخابرات را در ارائه خدمات بهتر به مشترکان یاری کند.

مدیر مخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که به رغم پیگیری همچنان وجود دارد، تصریح کرد: همکاری مشترکان در پرداخت به موقع وجه قبوض، نقش مهمی در کمک به مخابرات برای توسعه شبکه و خدمت بیشتر به آنها دارد.

اسدی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 92 تعداد تلفن های همراه 455 هزار و244 تلفن بود که این میزان در سال گذشته به 633 هزار افزایش پیدا کرده که 39 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: در طول 7 سال گذشته تاکنون تعداد سایت های تلفن همراه نسل دوم 2جی در استان 241 سایت بوده که این تعداد در پایان سال 99 به 360 سایت رسیده که با رشد 49.7 درصدی همراه بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه