English

جهانگیر رستمزاد:

سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایلام راه اندازی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی سامانه فرصت های سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: این سامانه با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایلام  راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جهانگیر رستمزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بررسی و راه اندازی سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان افزود:محتوای سامانه موردنظر سیمای کلی استان ایلام، معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان ، فهرست حوزه ها و لیست طرح های قابل سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع پایین دستی، معدن، کشاورزی، صنعت، گردشگری و انرژی، معرفی طرح های فعال و در دست اجرا، زمینه های صادراتی و مشوق های سرمایه گذاری از آن جمله است.

وی اظهار داشت: این وب سایت در حال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی به منظور تسهیل سرمایه گذاری در این استان راه اندازی شده و همچنین بخش مهم این سامانه قسمت معرفی فرصت های سرمایه گذاری است که به صورت هوشمند و داینامیک طراحی شده و تمامی تغییرات در طرح های ثبت شده به صورت لحظه در دسترس سرمایه گذاران خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام  تصریح کرد:داشتن قابلیت پرسش و پاسخ از کارشناسان مرکز خدمات، طرح مطالعاتی فرصت های سرمایه گذاری، دسترسی آسان و تجمیع شده به اطلاعات اقتصادی از قابلیت های ویژه این سایت است.

رستمزاد خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان گامی موثر در راستای شفاف سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران است ارائه اطلاعات بروز، دقیق و سریع نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام  گفت: باید تمامی مدیران در زمینه بارگذاری اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران اقدام لازم را بعمل آورند همچنین اداره کل اقصادی و دارایی استان نسبت به رصد و نظارت اطلاعات ثبت شده در سامانه اقدام کند.

رستمزاد در پایان از همه دستگاه های تخصصی اقتصادی خواست تا پایان هفته آینده فرصت های سرمایه گذاری خود را در سامانه بارگذاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه