English

محمدحسین حمیسی:

سالن تیراندازی ایلام در ایران و آسیا بی نظیر است

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی کشور گفت: سالن تیراندازی ایلام در حال حاضر در ایران و آسیا بی نظیر است که با این امکانات و نیروی انسانی مستعد می توان شاهد توسعه بیش از پیش ورزش تیراندازی این استان در کشور و آسیا بود.

سالن تیراندازی ایلام در ایران و آسیا بی نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدحسین حمیسی نایب رئیس فدراسیون تیراندازی کشور در نشست مجمع عمومی انتخابات هیات تیراندازی استان ایلام با اشاره به اینکه ایلام با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای نیروی انسانی، استان هدف پایلوت تیراندازی در کشور است،افزود:داشتن امکانات و تجهیزات بعنوان مهم ترین ابزار و پیش نیاز اولیه در هر شهرستان برای توسعه ورزش باید وجود داشته باشد که ایلام در راستا نسبت به سایر استان ها از این تجهیزات بهره مند است.

وی اظهار داشت: طرح توسعه دارای چارچوب و قاعده مشخص باید برای توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی در دستور کار قرار گیرد که اگر چنانچه این طرح به خوبی اجرا شود، نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی کشور تصریح کرد:توسعه ورزش تیراندازی در ایلام را در گرو استفاده از ظرفیت افراد با تجربه، متخصص و استعدادیابی منسجم و هدفمند است.

حمیسی خاطرنشان کرد:علاوه بر استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های بومی استان باید رئیس این هیات همکاری تنگاتنگ و هم جانبه ای با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: باید هیات تیراندازی قوی و منسجم با شرح وظایف و تکالیف موضوعی تعریف شده ایجاد شود و روسای هیات های ورزش تیراندازی در شهرستان ها نیز برای توسعه این ورزش بصورت ویژه فعال شوند.

مظفر علی شائی با بیان اینکه توجه به تیراندازی تراپ در این استان مغفول مانده است و رئیس هیات جدید باید با کمک تیمی متخصص و با تجربه در این راستا اهتمام داشته باشد،افزود:در حوزه فنی ورزش تیراندازی باید استعدادیابی هدفمند را در دستور کار هیات قرار دهد و هیات های شهرستانی نیز در راستای جذب و استفاده از ظرفیت نیروهای با استعداد این رشته بطور جدی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: رئیس هیات تیراندازی استان باید تعاملی مطلوب و سازنده با فدراسیون و کلیه ادارات استان داشته تا بتواند در این راستا به توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی در استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از اهدا ۴ قبضه تفنگ تراپ به هیات تیراندازی استان خبر داد و تصریح کرد: رئیس فدراسیون همچنین مبلغی را به هیات اختصاص داد که امیدواریم این مساعدت ها همچنان استمرار داشته باشد.

لازم به ذکر است که مجمع انتخاباتی رئیس هیات تیراندازی با حضور نایب رییس فدراسیون تیراندازی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای هیات‌ها برگزار شد.در این مجمع سه نفر برای ریاست این هیات نامزد شدند که یک نفر از آنان انصراف داد و پس از پایان رای گیری محمد نصیری با کسب 11 رای از مجموع 13 رای ماخوذه بمدت چهار سال رئیس این هیات شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه