English

حسن تولیده:

جذب و استخدام ۲۵۸ نفر فرزندان شهدا و ایثارگران ایلام در دستگاههای اجرای استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از جذب و استخدام 258 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران این استان در دستگاه های دولتی استان طی سال گذشته خبر داد.

جذب و استخدام 258 نفر فرزندان شهدا و ایثارگران ایلام در دستگاههای اجرای استان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه با پیگیری های به عمل آمده همچنین 120 نفر از فرزندان ایثارگران در شرکت های وابسته به دولت بکارگیری شدند و بیش از 9 هزار نفر نیز تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه بنیاد با دستگاه های اجرایی قرار بود 198 نفر نیز امسال در دستگاه های دولتی جذب شوند که با پیگیری به عمل آمده و دستور مستقیم رئیس جمهوری این تعداد افزایش یافته است، اظهار داشت: درمجموع فرزندان شاهد و ایثارگر بیکار و جویای شغل در این استان پنج هزار و ۴۲۰ نفر می باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به فرزندان شهدا و ایثارگران جویای شغل اشاره وخاطرنشان کرد:از این تعداد 399 نفر فرزند شهید، 79 نفر فرزند جانباز بالای 70 درصد و مابقی فرزندان جانبازان بالای 20 درصد هستند.

تولیده به عملکرد تسهیلات سامانه کارا اشاره کرد و گفت: پنج هزار و 208 نفر از ایثارگران جویای کار استان در این سامانه ثبت نام کرده اند که بانک کشاورزی 37 میلیارد ریال از سهم 60 میلیارد ریالی این تسهیلات را تاکنون پرداخت نکرده است.

وی خواستار پیگیری بانک کشاورزی برای پرداخت سهم بنیاد شهید از این تسهیلات شد و افزود: با همراهی بانک های عامل با توجه به محدود بودن فرصت های شغلی در دستگاه های دولتی، زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش های خصوصی و خدماتی فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه