English

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

یوم الله ۲۲ بهمن یک روز به یادماندنی برای ملت ایران است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن یک روز به یاد ماندنی برای ملت ایران بود، اظهار داشت: به برکت نظام الهی و توحیدی جمهوری اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت ، استقلال و آزادی کامل هستند.

یوم الله 22 بهمن یک روز به یادماندنی برای ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سیدعلیرضا  ادیانی به عنوان سخنران ویژه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی در مصلی شهر ایلام ،سخنرانی می کرد، اظهار داشت:  یوم الله ۲۲ بهمن ، روزی است  که حکومت نظام اسلامی ایجاد و رژیم منحوس پهلوی نیز سرنگون و فروپاشیده شد.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی  درتمام زمینه ها و برنامه های کشوری وابسته ترین حکومت در جهان بود، و حتی تصمیمات آن با دستور و مشورت کشوری غربی اتحاذ می شد،افزود: رژیم شاهنشاهی پهلوی در طول مدت حکومت خود هیچ خدماتی به مردم ایران ارائه نداد و این ملت تنها محکوم به سیاست های وابسته، مفسدانه و ظالمانه بودند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: در زمان حکومت پهلوی تقریبا کلیه روستا از آب آشامیدنی برخودار نبودند و تمام تمرکز آن دولت آباد کردن چند شهر بزرگ کشور بود.

وی با بیان اینکه در زمان حکومت شاهنشاهی پهلوی مردم از حداقل امکانات رفاهی نیز بهرمند نبودند، گفت: انقلاب اسلامی پایان خط استعمارگری حکومت طاغوت بود و مردم ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این انقلاب را ایجاد کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اضافه کرد: حکومت جمهوری اسلامی با محوریت نقش مردم ایجاد شد و این انقلاب زمینه ساز حضور حضرت ولی عصر ( عج ) و نظم اسلامی جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه  نظام اسلامی ایران بر پایه احکام شریعت اسلام، دین و ارزش های انسانی تاسیس شده است و به تایید آرای مطلق مردم نیز رسید،تصریح کرد: شعار ثابت انقلاب اسلامی ایران که انقلاب، آزادی و جمهوری اسلامی است پس از چهار دهه در کشور محقق شده است.

وی در ادامه نقش  محوری امام خمینی ( ره )، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع و مدافعان حرم را بی بدیل دانست و افزود: هر جا  سخن از آزادگی، ایثار، فداکاری، ظلم ستیزی ،عدالت خواهی و قیام باشند یاد و نام امام ( ره ) در ذهن ها خطور می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، خاطر نشان کرد: به برکت نظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل زندگی می کنند و روز به روز بر عزت و اقتدار این ملت در جهان افزوده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه