English

عاصم آبادی خبر داد:

مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه دارند

مسئول هماهنگی امور ایثارگران شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه و بخصوص مسئولان دارند، گفت: صبر، پایداری، مادران و همسران شهدا و ولایتمداری آنان باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با امنیت و با اقتدار در برابر همه دشمنان ایستادگی کند.

مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، اسد عاصم آبادی در دیدار با مادران و همسران خانواده شرکت گاز استان ایلام افزود: مادران شهدا همچون معلمی صبور با آموزش صحیح ، راه حق و حقیقت را فرزندان نشان دادند و آنان با فدای جانشان توانستند درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کنند.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی را استوار نگه داشته است، فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: نقش مادران و همسران شهدا  در این زمینه پر رنگ است و بایستی همیشه مورد احترام و تکریم باشند.

زنان شاغل دو وظیفه سنگین و مهم در محل کار و منزل بر عهده دارند

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه  زنان شاغل دو وظیفه سنگین و مهم در محل کار و منزل بر عهده دارند،گفت: بانوان شاغل در شرکت گاز استان ایلام حقیقت کلمه "ما می توانیم" را در زمینه های مختلف به اثبات رسانده اند.

  شهناز سلطانی  در دیدار با بانوان شاغل در این شرکت به مناسبت بزرگداشت روز زن افزود: بانوان در منزل بدلیل انجام وظیفه مادری و تربیت فرزندان و نیز در محل کار با خدمت به مردم در حال تلاش هستند که این نمونه بارز جهاد فی سبیل الله است.

 سلطانی با بیان اینکه بانوان شاغل مروجان خوبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند، گفت: نتیجه نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه، سلامت اجتماعی است.

همچنین حجت اله منصوری مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان ایلام در این دیدار، گفت: تعهد، تخصص و توانمندی های بانوان همکار در زمینه های مختلف قابل تقدیر و قدردانی است.

این دیدار بدلیل شرایط کرونا با حضور مدیران منابع انسانی، مالی، روابط عمومی و مشاور امور بانوان شرکت گاز استان ایلام انجام شده و با اهدای گل و لوح تقدیر و هدیه از کلیه بانوان شاغل در شرکت تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه