English

محسن حسینی خبرداد:

انجام بیش از ۲ میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه گاز ایلام

سرپرست ایمنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیون نفر ساعت کارکرد پرسنل شرکت پالایش گاز ایلام بوده که با پیشگیری و رعایت مسائل ایمنی، خوشبختانه بدون حادثه مدیریت و انجام شده است.

انجام بیش از 2 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری موج  ایلام، محسن حسینی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از تعداد چهارهزار و 500 مجوز انجام فعالیت کاری ( پرمیت) با نظارت و کنترل واحد ایمنی و همکاری سایر واحدهای عملیاتی و پشتیبانی به منظور انجام فعالیت های تعمیراتی در حوزه های مکانیک و ماشینری، برق و ابزار دقیق و دیگر کارهای تعمیراتی و فعالیت های نظیر تعمیر و نگهداری، نصب و راه اندازی تجهیزات و غیره صادر شده است.

وی اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تاکنون یک دوره تعمیرات اساسی با حجم بالایی از آماده سازی تجهیزات برای تولید گاز در فصل سرما در واحدهای فرآیندی و سه دوره تعمیرات اساسی واحدهای بازیافت گوگرد، تثبیت میعانات گازی و مخازن نگهداری میعانات گازی با نظارت کامل پرسنل ایمنی بدون روی دادن هیچ گونه حادثه منجر به فوت و یا ناتوان کننده انجام پذیرفته است.

سرپرست ایمنی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در طول بیش از 11 ماه فعالیت تولیدی در این شرکت در سال جاری هیچ گونه حادثه مرگبار و ناتوان کننده ای در این واحد صنعتی رخ نداده است، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و حذف شرایط ناایمن در سطح شرکت، پرسنل واحد ایمنی به صورت روزکار و نوبتکار با دقت کاری بالا مشغول فعالیت بوده و برتمامی فعالیت های انجام شده در نواحی فرآیندی و غیرفرآیندی شرکت نظارت می کنند.

سرپرست ایمنی شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: تعداد 11 هزارقلم تجهیزات حفاظت فردی بین پرسنل رسمی و قرارداد مستقیم و همچنین بیش از ۱۴ هزار قلم تجهیزات لوازم حفاظت فردی توسط شرکت های پیمانکاری شاغل در پالایشگاه بین کارکنان پیمانکاری به منظور استفاده حین انجام فعالیت های تعمیراتی در نواحی فرآیندی و غیر فرآیندی شرکت توزیع شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در راستای ارزیابی و مدیریت ریسک فعالیت های جاری شرکت، تعداد یک هزار و 207 فعالیت طی برگزاری جلسات متعدد با حضور روسا و کارشناسان ارشد واحدها منطبق بر دستورالعمل های وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران شناسایی و مستندسازی شده و تمهیدات لازم جهت انجام ایمن فعالیت ها اتخاذ گردیده است.

حسینی افزود: به منظور توسعه فرهنگ ایمنی ، آموزش و بازآموزی موارد مهم ایمنی توسط پرسنل شرکت و افراد مراجعه کننده به نواحی فرآیندی بیش از 4 هزار نفر-ساعت دوره آموزشی با مشارکت کارشناسان ایمنی شرکت و اساتید بومی در حوزه های تخصصی ایمنی از ابتدای سال جاری تا کنون برگزار گردیده است.

وی اظهار داشت: واحد ایمنی این مجموعه عظیم صنعتی به منظور جاری سازی فرهنگ ایمنی سازمانی و جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه، با الگو برداری از شرکت های پیشرو جهانی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شعار " اول کار، ایمنی همیشه " را سرلوحه فعالیت های پالایشگاه قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی