English

رئیس اداره گاز شهرستان ایلام:

وضعیت سیستم گرمایشی ادارات ایلام بصورت روزانه پایش می شود

رئیس اداره گاز شهرستان ایلام از کنترل و پایش وضعیت سیستم گرمایشی ادارات و ارگانهای دولتی بصورت روزانه بعد از اتمام ساعات کاری و نیز در روزهای تعطیل در فصل سرد سال خبر داد و گفت: در راستای کنترل و مصرف بهینه گاز، وضعیت سیستم گرمایشی ادارات پایش می شود.

وضعیت سیستم گرمایشی ادارات ایلام بصورت روزانه پایش می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهدی  ابراهیمی در بازدید سرزده با همراهی فرماندار ایلام از برخی از ادارات مرکز استان، افزود: در یکی از روزهای تعطیل از 20 دستگاه اجرایی بازدید به عمل آمد که از این تعداد 12 دستگاه الگوی مصرف را رعایت و به مابقی ادارات تذکر و اخطار ابلاغ گردید.

وی با اشاره به اینکه اخیراً معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای به کلیه دستگاههای دولتی ابلاغ کرده است که الگوی مصرف را رعایت کنند ولی متأسفانه برخی از ادارات این بخشنامه را نادیده گرفته و سهل انگاری می نمایند.

وی اظهار داشت: این بخشنامه با شماره  108131  مورخ 25 آذرماه سال جاری به کلیه وزارتخانه ها سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری ها ابلاغ شده است.

ابراهیمی افزود: در این بخشنامه به کلیه دوایر دولتی تأکید شده است که دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضای داخلی اتاقها و دمای ۱۸ درجه در راهروهای و فضاهای عمومی را رعایت کنند و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی، نسبت به روشن نمودن وسایل گرمایشی حداکثر یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش نمودن آنها حداقل یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و نیز خاموش نمودن  کلیه وسایل گرمایشی و تهویه در روزهای تعطیل اقدام کنند.

رئیس اداره گاز شهرستان ایلام اظهار داشت: شرکت های گاز استانها مکلف به پیگیری و اجرای دقیق این بخشنامه در دستگاهای اجرایی می باشند و در صورت عدم رعایت مفاد بخشنامه در هر مورد، اداره گاز مربوط ضمن ارسال مراتب به استانداری یا فرمانداری مربوطه نسبت به ابلاغ اخطار کتبی اقدام و در صورت تخطی مجدد، مطابق مقررات جاری با دستگاه اجرایی ذیربط رفتار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه