English

سرهنگ ابوالفضل کهزادی خبر داد:

ترخیص بیش از یکهزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام

رئیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ترخیص یکهزارو 250 دستگاه مورسیکلت رسوبی از پارکینگ های استان خبر داد و گفت: مالکان فقط تا 18 دی ماه سال جاری فرصت از این طرح برای ترخیص مورسیکلت های خود اقدام کنند.

ترخیص بیش از یکهزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا کنون تعداد یکهزار250 دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ ها ایلام ترخیص شده است، افزود: طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و  تا 18دی ماه ادامه خواهد داشت .

وی با بیان اینکه این طرح به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و ازمالکان یا متصرفین خواست هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند،اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی و ستاد ترخیص تنها مرجع صلاحیت دار ترخیص موتورسیکلت رسوبی است و مالکان به منظور جلوگیری از ائتلاف وقت از مراجعه به دستگاهها و سازمان های دیگر خودداری کنند.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان خاطرنشان کرد: افرادی که موتورسیکلت آنها به دلایل انتظامی توسط کلانتری ها یا پلیس آگاهی و غیره توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور دردفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات درنظر گرفته شده اقدام کنند.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه نزدیک به 3هزاردستگاه موتورسیکلت رسوبی درپارگینک های استان همچنان درانتظار ترخیص هستند،تصریح کرد: درصورت عدم مراجعه مالکان این موتورسیکلت ها در فرصت باقی مانده موتورسیکلت های رسوبی موجود درپارکینگ مال بلاصاحب جهت اوراق کردن تحویل ستاد اجرایی فرمان امام (ره )می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه