English

استمداد شورای اسلامی روستای نثارمله ماران از خبرگزاری موج :

لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید/ استمداد برای وصل مجدد تلفن های ثابت روستا

رئیس شورای اسلامی روستای نثار مله ماران گفت: روستای نثار مله ماران از توابع شهرستان سیروان استان ایلام می باشد که از سال ۹۸ خطوط هوایی تلفن ثابت به وسیله سارقان به سرقت رفته ولی مسئولان مخابرات تاکنون نسبت به برقراری آن اقدام نکرده اند.

لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید/ استمداد برای وصل مجدد تلفن های ثابت روستا

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، صمد سهرابیان شورای اسلامی روستای نثارمله ماران افزود: این روستا دارای بیش از ۵۰ خانوار است که از سال گذشته تاکنون ارتباط تلفن ثابت آنان قطع می باشد و تلفن همراه نیز آنتن دهی ندارد و هم اکنون برای برنامه شاد، دانش آموزان این روستا با مشکلات عدیده ای روبرو می باشد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان این روستا برای حضور در کلاس آنلاین به اجبار به مناطق بلند و صعب العبور و یا روستاهای همجوار که دارای آنتن دهی تلفن همراه هستند، مراجعه می کنند و ممکن است با مشکلات فراوانی روبرو شوند.

رئیس شورای اسلامی روستای نثار مله ماران تصریح کرد: با توجه به سردی هوا و همچنین بیماری منحوس کرونا انتظار داریم که این خبرگزاری، صدای مردم این منطقه را به گوش مسئولان در سطح ملی برساند تا شاید فرجی شود و مشکلات این روستا در زمینه ارتباطات برطرف شود.

سهرابیان با اشاره به اینکه مشکلات روستا در زمینه های مختلف فراوان است ولی در حال حاضر نیاز مردم منطقه، تلفن ثابت است، خاطرنشان کرد: به منظور رفع دغدغه والدین دانش آموزان و نیاز مبرم اهالی روستا به تلفن ثابت و از طرفی عدم آنتن دهی تلفن همراه که امروزه یکی از ضروریات روزمره زندگی است، ولی متاسفانه اهالی این روستا در حسرت آن به مسئولان شهرستان و استان مراجعه ولی متاسفانه پاسخ قانع کننده ای دریافت نشده است.

نامه شورای اسلامی روستای نثارمله ماران

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه