English

عباس شمس اللهی اعلام کرد:

پایداری گاز در ایلام دائمی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با اجرای اتصال خط تغذیه شهرک صنعتی به خط تغذیه اصلی شهرایلام، پایداری گاز در ایلام دائمی شد، گفت: اجرا و اتصال این خط تغذیه به منظور جلوگیری از قطع گاز شهر ایلام در شرایط اضطراری و بحران بوده و نیز پایداری و تاب آوری گاز شهرستانهای ایلام و چوار را افزایش می دهد.

پایداری گاز در ایلام دائمی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، عباس شمس اللهی  افزود: طراحی و اجرای این پروژه متناسب با  اهداف پدافند غیرعامل و جلوگیری از قطع گاز شهر ایلام با انشعاب گرفتن از خط تغذیه شهرک صنعتی در شهرستان چوار انجام شد که منجر به پایداری و افزایش تاب آوری گاز در شهرستانهای ایلام و چوار و نیز شهرک صنعتی ایلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 7 کیلومتر خط تغذیه با برآورد مصرف دو هزارو500 مترمکعب در ساعت در این پروژه  اجرا شده است، اظهار داشت: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه 25 میلیارد ریال بوده که از محل منابع داخلی این شرکت تامین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه این شرکت در فصل سرما برای جلوگیری از قطع گاز مشترکین اقدام به اتصال خطوط از روش هات تب نموده است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه از تکنولوژی پیشرفته و جدید " هات تب با حذف شیرهای فلنجی مرسوم"  استفاده شده است که تاکنون تنها چند نمونه از این روش در کشور اجرا شده است که بر اساس تحلیل ها و مطالعات علمی در مقابل زلزله مقاوم می باشد.

شمس اللهی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای این پروژه، گازرسانی به پادگانهای شهید فرجیانزاده و امام خمینی( ره) سپاه استان و نیز یکی از مراکز صدا و سیمای ایلام در منطقه ششدار انجام شده است،خاطر نشان کرد: در اجرای عملیات انشعاب گیری خوشبختانه  گاز هیچکدام از مشترکان خانگی و صنعتی ایلام  قطع نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با توصیه به کلیه مشترکین، گفت: با توجه شروع  فصل سرما و افزایش مصرف گاز، انتظار می رود که مشترکین ضمن حداکثر صرفه جویی در مصرف ، دمای رفاه  18 تا 21 درجه سانتیگراد سسیستم های گرمایشی را رعایت کنند تا همه آحاد مختلف جامعه در اقصی نقاط  کشور بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده بهینه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی