English

وزیر نیرو از استاندار ایلام قدردانی کرد؛

قدردانی پویش الف- ب- ایران از استاندار ایلام

رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم پویش الف-ب-ایران از تلاش ها و اقدامات قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام تجلیل بعمل آورد.

قدردانی پویش الف- ب- ایران از استاندار ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، صبح امروز در مراسم پویش الف-ب-ایران که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و مجموعه مسئولان کشوری و استان ایلام بصورت ویدئوکنفراس انجام شد، از تلاش ها و اقدامات خوب قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام تجلیل بعمل آمد.

در بخشی از تقدیرنامه وزیر نیرو خطاب به استاندار ایلام آمده است:  "الف" "ب" حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن‌مان است و پویش فراگیر ملی هر هفته الف-ب-ایران میدانی وسیع برای خدمتگزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.

در ادامه این تقدیرنامه آمده است: به واسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش الف-ب- ایران در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹ از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی بعمل می آید.

گفتنی است که در این مراسم تقدیرنامه وزیر نیرو توسط مجموعه مسئولان وزارت نیرو در استان به قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام تقدیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه