English

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام:

۱۸ پروژه راه روستایی جدید در ایلام در حال اجراست

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد ۱۸ پروژه راه روستایی جدید به طول ۷۶ کیلومتر در قالب"طرح ابرار" توسط عوامل راهداری به صورت امانی و پیمانی برای احداث راه‌های روستایی روستایی ساخته نشده در دست اقدام است.

18 پروژه راه روستایی جدید در ایلام در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدرضا رضایی شامگاه پنج شنبه در جمع شماری از رسانه های استان که در فضای مجازی برگزار شد، افزود: در حال حاضر برخی از این راه ها به بهره برداری رسیده و برخی دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار داشت: این جاده های روستایی شامل جاده خربزان و بلوطستان زرین آباد، بان خشک به ریزه وند شهرستان ایلام، ورمله شهرستان هلیلان، گرزلنگر دره شهر، گنجه شهرستان ایلام، پشته ارشت ولیعصر بدره، پیامن به چنار هلیلان، حسن گاوداری شهرستان سیروان و غیره می باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خاطرنشان کرد: کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان جاده دسترسی شوسه یا آسفالته برخوردار هستند.

رضایی تصریح کرد:عملیات خاکی راههای روستایی استان که از لحاظ ارتباطی با مشکل مواجه هستند، انجام شده و هم اکنون در حال پیگیری تامین اعتبار برای انجام عملیات بازسازی و آسفالت این پروژه ها هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی