English

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام:

کشف ۷۰ فقره سرقت در ایلام

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از کشف 70 فقره سرقت در ایلام خبر داد و گفت: باند 8 نفر سارقان غیربومی در این راستا دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف 70 فقره سرقت در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند 8 نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای با 70 فقره سرقت خبر داد و افزود: در پی افزایش وقوع سرقت های منزل ، طلاجات و غیره در مناطق مختلف شهر ایلام، تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ علی مهری افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند اعضای باند 8 نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای را که در قالب 2 گروه 4 نفره فعالیت می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی آنها را در استان های مرکزی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 2 دستگاه خودرو سواری که متهمان با استفاده از آنها سرقت می کردند نیز توقیف شده است، تصریح کرد: این باند حرفه ای اعمال مجرمانه خود را در استان ها و شهرهای مختلف کشور و بین ساعت های 7 غروب تا 11 شب انجام داده اند.

 رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 70 فقره انواع سرقت از جمله سرقت طلاجات، وجه نقد ، اشیاء قیمتی و  غیره اعتراف کردند.

 سرهنگ مهری با بیان اینکه تعدادی اقلام مسروقه به ارزش 30 میلیارد ریال از سارقان کشف شده، گفت: مالباختگان با ورود به سامانه " نما " با نشانی www.polici.ir می توانند با کدی که پلیس در اختیار آنها قرار میدهد و با شناسائی اموال مسروقه خود و ارائه مدارک آن را از پلیس آگاهی تحویل بگیرند.

 وی در پایان به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تلفن 110 و یا مراجعه به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه