English

استاندار ایلام:

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا در استان تاکنون موفقیت آمیز بوده است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا در استان تاکنون موفقیت آمیز بوده است، گفت: میزان رعایت دستورالعمل ها در ادارات 98 درصد،اصناف و بازاریان 93 درصد،منع تردد مناطق قرمز و نارنجی 92 درصد، منع تردد شبانه 95 درصد موفقیت آمیز بوده است

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا در استان تاکنون موفقیت آمیز بوده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی از موفقیت آمیز بودن اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول اجرای طرح تا تاکنون خبر داد و افزود: خوشبختانه با همراهی خوب مردم و مسئولان محدودیت های جدید در حد قابل قبولی اجرایی شده و درعمل شاهد نتایج خوب آن در کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها استان هستیم.

وی در ادامه به تشریح اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول تا بیستم آذرماه پرداخت و اظهار داشت: بر طبق گزارشات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، میزان اجرای محدودیت های ابلاغی توسط ادارات و سازمان ها 98۸ درصد بوده که در این میان به تخلفات صورت گرفته 17 تذکر داده شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه میزان اجرای محدودیت های ابلاغی در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی 93 درصد بوده و در این راستا 354 مورد پلمپ صورت گرفته است، تصریح کرد: در این ایام، فعالیت مدارس بصورت مجازی و غیر حضوری بوده و این مصوبه نیز به خوبی اجرا شده است.

سلیمانی دشتکی در خصوص میزان رعایت منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش های اعلام شده محدودیت های این حوزه به میزان 92 درصد اجرایی شده است و برای 810 مورد تخلف صورت گرفته نیز اعمال قانون شده است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا میزان رعایت مقررات منع ورود ساکنین شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها را 92  درصد اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز درخصوص 818 مورد تخلف صورت گرفته اعمال قانون شده است.

وی میزان رعایت مقررات منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ساعت ۴ صبح را ۹۵ درصد عنوان کرد و افزود در این راستا دو هزارو 960 مورد تخلف گزارش شده که در این زمینه نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

استاندار ایلام ضمن تقدیر تشکر از همراهی خوب مردم، اصناف و بازاریان، ادارات و همه عوامل درگیر در کار ستاد استانی کرونا به ویژه مجموعه عوامل نیروی انتظامی، امنیتی، بسیج، سپاه، دستگاه قضا و نظارتی، حوزه بهداشت و درمان، صدا و سیما، اصحاب رسانه و خبرنگاران و غیره بطور کلی تمامی دستگاه های درگیر در ستاد کرونا، اظهار داشت: حال که نتیجه رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و پای کار بودن مجموعه دستگاه های درگیر در ستاد کرونا تاثیر مثبت داشته است لازم است این روند همدلی و همراهی تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه یابد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه