English

فرماندار شهرستان آبدانان:

اجرای دستورالعمل های محدویت کرونایی در آبدانان تشدید می شود

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: وضعیت این شهرستان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا قرمز است و بایستی دستورالعمل های کرونایی در این شهرستان تشدید شود.

اجرای دستورالعمل های محدویت کرونایی در آبدانان تشدید می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سیروس مراد حاصلی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آبدانان به اهمیت اجرای کامل دستورالعمل های جدید محدودیت های کرونایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بمنظور رصد و پایش روند اجرای محدودیت های کرونایی و همچنین نحوه اجرای مصوبات و دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونای استان و کشور نظارت های بیشتری صورت گیرد تا خروجی آن برای آحاد مختلف مردم مثبت باشد.

فرماندار آبدانان ادامه داد: دستگاه های عضو موظفند تا حساسیت شرایط با شیوه های تبلیغات شهری و محیطی را به مردم القاء کنند .

وی در ادامه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و اظهار داشت: به عنوان خادمان مردم نهایت تلاش خود را برای مقابله با ویروس کرونا انجام می دهیم و از مردم می خواهیم طی هفته های پیش رو در خانه بمانند و اگر مردم در خانه نمانند و خود مراقبتی را انجام ندهند،قطعا تدابیر مسئولان هم نتیجه لازم را نخواهد داد.

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان آبدانان از کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان و  مراکز پرتجمع خبر داد و تصریح کرد: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در مبادی وردی و خروجی مراکز پرتجمع از جمله مراکز تجاری از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد و اصناف گروهای شغلی دو و سه وچهار تعطیل هستند و با جدیت با افراد خاطی برخورد خواهد شد .   

مراد حاصلی  درادامه به ممنوع بودن بودن برگزاری مراسم عروسی و جشن ها در سراسر شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم عروسی و جشن ها ممنوع است و تالارهایی که اقدام به واگذاری محل کنند پلمپ می شود.

وی ادامه داد: مردم از برگزاری عروسی در روستاها نیز خودداری کنند و دهیاران مکلف هستند منع برگزاری را به برگزارکنندگان اعلام کنند. در صورت عدم توجه به توصیه ها، برگزارکنندگان برای حفظ سلامت مردم به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

فرماندار شهرستان آبدانان گفت : در اجرای درست و صحیح مصوبات ابلاغی ، بخشداران با همکاری دهیاران ، پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز بهداشت در روستاها با توجه به الزامات اجرای طرح ، با اجرای دستورالعمل های ابلاغی در سطح روستاها اقدامات لازم را در راستای تامین سلامتی مردم انجام د

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی