English

به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا:

اعتبار وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه در ایلام تمدید می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان، گفت:به منظور رفاه حال شهروندان، وکالتنامه هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بود و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام شده از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

 اعتبار وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه در ایلام تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری، طرح محدودیت تردد متناسب با وضعیت شهرها در کشور اجرا و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهرهای نارنجی و قرمز مشمول محدودیت های تعیین شده قرار گرفته است، مراکز شماره گذاری پلیس راهور ایلام بود.

وی با بیان اینکه با تعطیلی مراکز شماره گذاری،تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد،اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان ، وکالتنامه هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بوده و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام شده از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، خاطر نشان کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور، خدمات را از طریق نوبت دهی اینترنتی انجام می دهند و می بایست قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه