English

فرشته ای دیگر از آسمان ایلام پر کشید:

شهید راه خدمت ، بهروز غلامی، مدافع سلامت آسمانی شد

بهروز غلامی از پرسنل خدوم فوریتهای پزشکی استان بر اثر کرونا پس از ماه ها تلاش در خط مقدم مبارزه با کرونا در راه سلامت و نجات جان هم وطنانش شهید شد.

شهید راه خدمت ، بهروز غلامی، مدافع سلامت آسمانی شد

به  گزارش خبرگزاری موج ایلام، بهروز غلامی شاغل در  فوریت پزشکی شهرستان مهران به علت مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شهید شد.

این مدافع سلامت مدت‌ها بدلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بسر می‌برد که شامگاه امروز پنج شنبه به جمع شهدای مدافعان سلامت پیوست.

دکتر عزالدین رستمیان متخصص اطفال و از پزشکان شهر ایلام دومین شهید مدافع سلامت استان بود به علت ابتلا به کرونا، روزیکشنبه ۲۵ آبان‌ماه به شهادت رسید.

دکتر افسانه حسنوند عموزاده  اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام  نیز شامگاه ۱۴ آبان ماه سالجاری در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر  از کادر بهداشت و درمان استان ایلام به ویروس کرونا مبتلا و ۳ نفر نیز شهید شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی شهادت بهروز غلامی از پرسنل فوریت پزشکی به عنوان سومین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

دکتر محمد کریمیان افزود: خبر شهادت پر افتخار سومین شهید مدافع سلامت استان، شهید بهروز غلامی از پرسنل دلسوز، شایسته و فداکار فوریت‌های پزشکی استان که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و در راه خدمت به مردم به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت و همرزمان شهیدش پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران گردید.

وی اظهار داشت: بی شک فقدان عزیزانی که ایثارگرانه با گذشتن از سلامتی و نثار جان خود جان بسیاری از انسانها را نجات داده و زمینه آسایش و امنیت روحی و روانی جامعه را فراهم می نمایند بسیار موجب تاثر و تاسف است و پر کردن خلاء چنین انسانهای دلسوز و متعهدی سهل و آسان نخواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: اینجانب با قلبی سرشار از اندوه ضمن ابراز همدردی، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    هدیه به روح شهیدان صلوات

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه