English

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

بالگرد و پهپادهای سپاه در مرز مهران مستقر می شوند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: کار احداث اردوگاه سپاه از امروز شروع و تا هفته آینده این اردوگاه آماده می شود و در این راستا امکانات سپاه از پنجم آبان ماه آماده خدمت رسانی به زائران اریبعین حسینی خواهد بود.

بالگرد و پهپادهای سپاه در مرز مهران مستقر می شوند

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج در ایلام  از آمادگی کامل بسیج و سپاه برای خدمت رسانی گسترده به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته به منظور میزبانی از زائران اربعین اقدامات خوبی پیش بینی شده است.

وی گفت: در همین راستا سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمامی امکانات و ظرفیت های خود را برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران بسیج کرده و در حوزه های مختلف و مرتبط با زائران از جمله راه، اسکان، اردوگاه، پشتیبانی، حمل و نقل، تغذیه، بهداشت و درمان و فرهنگی و تبلیغات کار خود را در منطقه عمومی مهران و پایانه مرزی از سر گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در حوزه راه، کار مونتاژ، نصب و راه اندازی پل بیلی (پیش ساخته) در محور ارتباطی مهران به ملکشاهی و در جاده ترشابه بعنوان مسیر جایگزین از سوی سپاه در حال انجام است.

حسینی ادامه داد: سپاه همچنین به منظور تأمین امنیت لازم برای زائران اربعین، برای این ایام اقدامات لازم را پیش بینی کرده و بالگرد و پهپادهای سپاه در مرز مهران مستقر می شوند.

وی بیان کرد: علاوه بر این در حوزه های جنگ نوین، بیوتروریسم و نیز کمک های مردمی اقداماتی برای ایام اربعین در مهران انجام گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه گفت: کار احداث اردوگاه سپاه از امروز شروع و تا هفته آینده این اردوگاه آماده می شود و در این راستا امکانات سپاه از پنجم آبان ماه آماده خدمت رسانی به زائران اریبعین حسینی خواهد بود.

حسینی در ادامه به اقدامات مربوط به فضاسازی تبلیغی و محیطی اربعین در مهران اشاره و عنوان کرد: سیستم صوتی سپاه از مسیر پل زائر تا پایانه مرزی در روزهای گذشته نصب شده و در دو روز آینده نیز کار نصب پرچم اغاز می شود.

این فرمانده نظامی همچنین از راه اندازی بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) خبر داد و گفت: همچون سال های گذشته این بیمارستان به منظور خدمت به زائران در منطقه مرزی  مهران مستقر خواهد شد و تمامی خدمات در این بیمارستان برای زائران رایگان خواهد بود.

وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: مراحل لازم برای احداث مکان اسکان زائران توسط سپاه در حال انجام است و تا روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: علاوه بر حضور مستمر و دائمی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، چند سپاه های استانی دیگر نیز به منظور خدمات رسانی گسترده به زائران در منطقه حضور خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه