English

در روزهای بارانی بیشتر به هم کمک کنیم

سرهنگ علی اصغر شریفی، با اشاره به اهمیت رفتارهای ترافیکی در روزهای بارانی، گفت: در این روزها بهتر است رانندگان مراقبت بیشتری در رفتارهای ترافیکی خود داشته باشند و شهروندان نیز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

در روزهای بارانی بیشتر به هم کمک کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ "علی اصغر شریفی" گفت: در روزهای بارانی حجم ترافیک زیاد می شود و این موضوع بخاطر این است که در مواقع تردد چه هنگام رفت و چه هنگام بازگشت همه با هم به شهر وارد و از آن خارج شوند تا زودتر به مقاصد خود برسند .

وی افزود : این حجم از ترددها در روزهای بارانی باعث کند شدن و مختل شدن جریان ترافیک در سطح شهر می گردد . 

سرهنگ شریفی گفت : توصیه می شود در روزهای بارانی رانندگان فاصله طولی را با خودروی مقابل حتما حفظ نمایند چرا که در روزهای بارانی بدلیل لغزنده بودن سطح معابر تصادفات خسارتی زیاد و اگر تعداد تصادفات خسارتی زیاد شود بر ترافیک افزوده و ترافیک بیشتر می شود .

سرهنگ شریفی بیان داشت : در هنگام تردد ها در روزهای بارانی از چاله ها و جاهایی که آب جمع شده به آهستگی عبور نمایید تا اولا شهروندان که ایستاده اند خیس نشوند و دوم اینکه خودروی شما آسیب نبیند .

وی افزود : اگر در منزل هستید و کار ضروری در بیرون ندارید و روز خوبی برای بیرون آوردن خودرو نیست از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در این شرایط سعی کنید بیشتر از حمل و نقل عمومی استفاده گردد . 

وی گفت : در روزهای بارانی حتما سرعت مطمئنه را رعایت نمایید و این سرعت همان است که اگر مقابل شما حادثه ای روی داد و خودرویی ناگاه متوقف شد شما بتوانید خودروی خود را بدون تصادف متوقف نمایید . 

سرهنگ شریفی گفت : اگر در جایی هنگام بارش نزولات آسمانی دیدید که مسافر وشهروندی منتظر است اگر در توانتان بود او را سوار کنید چرا که به مدیریت ترافیک در این خصوص بسیار کمک می کنید . 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه