English

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس خبرداد:

پلمب ۳۰ باب خانه مسافر به جرم اسکان اتباع خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در تابستان امسال حدود ۳۰ باب خانه مسافر بدون مجوز به جرم اسکان اتباع خارجی در این شهرستان پلمب شدند و برابر قانون با مالکان آن ها برخورد شد.

پلمب 30 باب خانه مسافر به جرم اسکان اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ ذات الله رضوانی اظهار داشت: در شش ماهه سالجاری 90 کیلو گرم انواه مواد مخدر در شهرستان چالوس کشف و 1235 نفر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد:در میان این افراد  سه باند خانوادگی که غیر بومی و  در  پوشش مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر می کردند اما به فروش مواد مخدر اقدام می شد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چالوس اذعان داشت:  در شش ماهه سالجاری شناسایی و دستگیری متهمان به هنگام وقوع  و کشف سرقت نیز به ترتیب حدود ۱۵ درصد و ۳۵ درصد رشد داشته و تازمانی که همکاری ، همراهی و مشارکت همه جانبه مردم و دیگر ادارات مرتبط با پلیس امنیت وجود نداشته باشد نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در تامین امنیت پایدار منطقه خدمات ارائه دهد.

وی اظهارداشت : درحالی که توزیع امکانات و تجهیزات امنیتی و انتظامی برابر آمایش سرزمینی و شاخص جمعیتی بوده و امیدوارم با پیگیری های به عمل آمده در آینده نزدیک شاهد ارتقای تعدادی از پاسگاه ها موجود در منطقه بویژه در شهر گردشگرپذیر هچیرود باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه