English

در ۶ ماه نخست سال جاری؛

۳۴۸ پرونده کشف کالای قاچاق در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 348 مورد پرونده کشف کالای قاچاق در این سازمان بررسی شده است.

348 پرونده کشف کالای قاچاق در میناب

 

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته ناجا عنوان کرد: 25 برنامه متنوع در طول هفته ناجا در شهرستان میناب انجام خواهد شد؛ شعار امسال هفته ناجا "پلیس هوشمند امین مردم" است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه دو بازو توانمند در اجرای امنیت هستند.

وی در خصوص عملکرد 6 ماهه نیروی انتظامی شهرستان میناب گفت: هفت هزارو 773 فقره پرونده در شهرستان میناب تشکیل شده است.

وی با اشاره به تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیس شهرستان، اظهار کرد: تعداد تماس ها با این مرکز 6 هزار و 413 مورد بوده است که نسبت به مشابه سال گذشته 74 درصد رشد داشته است.

وی در خصوص کشفیات مواد مخدر گفت: 60 درصد افزایش نسبت به سال گذشته در کشفیات مواد مخدر داشته ایم؛ شاهد رشد 17 درصدی در دستگیری مجرمان بوده ایم.

سرهنگ محمد رستمی با بیان اینکه 64 درصد رشد در بازرسی از منازل خرده فروشان مواد مخدر بوده است ادامه داد: اجرای اینگونه طرح ها از درخواست مردم بوده که چند مورد، منجرب به پلمپ منزل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه اجرای طرح مبارزه مواد مخدر در سطح محلات افزایش 17 درصدی را داشته است گفت: از اول مهر ماه تاکنون اجرای 2 طرح زنگ نشاط با همکاری دستگاه های مربوط در اطراف مدارس در برخود با خورده فروشان مواد مخدر انجام شده است و اجرای این طرح تداوم پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص تعداد تشکیل پرونده های قاچاق در شهرستان میناب مطرح کرد: 348 مورد پرونده کشف کالای قاچاق در این سازمان بررسی شده است، که افزایش 12 درصدی توقیف خودرو و 180 درصدی توقیف شناور های حامل بار قاچاق را نیز در این خصوص بوده است.

وی اظهار داشت: در همین خصوص شاهد افزایش 50 درصدی در کشف باند های قاچاق بوده است.

سرهنگ محمد رستمی در خصوص جرایم سایبری نیز عنوان کرد: از نظر وقوع جرم 92 درصد و کشف 94 درصد افزایش در حوزه فضای مجازی را داشته ایم که بیشترین پرونده ها در خصوص کلاه برداری های اینترنتی بوده است.

وی افزود: بیشترین وقوع جرم ها به خاطر عدم آگاهی مردم بوده است و اولویت سال جاری ما در حوزه فضای مجازی خواهد بود.

وی در خصوص جمع آوری اتباع بیگانه در سطح شهرستان گفت: در 6 ماهه نخست امسال 580 نفر دستگیر شده اند و طرح برخورد با اتباع بیگانه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ محمد رستمی عنوان کرد: طرح سنگ فرش کردن خیابان شهید جهانگیر امینی در شورای ترافیک شهرستان به تصویب رسیده است و شهرداری نیز باید آن را اجرا کند.

وی در پایان افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش ترافیکی در مرکز شهر میناب خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه