English

فرمانده منطقه انتظامی بافق؛

مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند

فرمانده منطقه انتظامی بافق گفت: مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند تا در دام سودجویان و خطرات فضای مجازی نیافتند.

مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ محمد کمالی فرمانده منطقه انتظامی بافق به مناسبت هفته دولت (دوم الی هشتم شهریور) در جمع اصحاب رسانه شهرستان بافق اظهار داشت: هر جوان و نوجوان ایرانی روزانه حدود پنج ساعت در فضای مجازی حضور دارد و هدف اصلی پلیس در بحث سالم‌سازی فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی است. 

کمالی با اشاره به میزان کاربری شبکه‌های اجتماعی افزود: استفاده‌کنندگان از فضای مجازی، از وارد کردن اطلاعات شخصی ،گروهی، خانوادگی و نشر مطالب غیرمطمئن ، کذب و مجرمانه خودداری و در فضای مجازی به کسی اعتماد نکنند.

این مسئول انتظامی شهرستان بافق بیان کرد: نقش و جایگاه رسانه در امر اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، کاهش تخلفات و غیره بسیار تاثیرگذار و ستودنی است.

وی با اشاره به گسترش اخبار و گزارش در شبکه‌های مجازی تصریح کرد: فضای مجازی و سرعت انتقال اخبار، باعث شده که شهر و کشور را به مثابه دهکده‌ای بدانیم که همه از اخبار و اطلاعات آن مطلع هستند و اخبار بلافاصله بعد از وقوع در فضای مجازی منتشر می‌شود.

فرمانده منطقه انتظامی بافق تصریح کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و پلیس هستند که اخبار و رویدادهای شهرستان را به موقع منعکس می‌کنند و هنر رسانه این است که واقعیت را نشان دهد و رسانه‌ای که هنر رقابت کردن را داشته باشد موفق‌تر است.

وی  با اشاره به آسیب‌های اجتماعی سطح شهر از جمله توقف موتورسیکلت‌ بدون پلاک و تجهیزات، سرقت‌ احشام، دور دور کردن افراد شب ها در خیابان‌ها، خاطرنشان کرد: از مردم انتظار می‌رود بیشترین همکاری را با پلیس داشته باشند و هشدارهای پلیسی را در همه زمینه‌ها اعم از ترافیکی، سرقت‌ها، کلاهبرداری و غیره  جدی بگیرند تا در دام سودجویان نیفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه