English

عاملان ضرب و شتم مأموران پلیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سرنشینان خودرویی که پس از زیر گرفتن مأمور پلیس راهور، اقدام به ضرب و شتم مأموران کرده بودند، بازداشت شدند.

عاملان ضرب و شتم مأموران پلیس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عباسعلی محمدیان ،  فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به بازداشت ضاربان مأموران پلیس راهور فردیس ، گفت: ساعت 21 شب گذشته (3 خرداد 98) مأمور پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس  حین انجام وظیفه در فلکه دوم، با رؤیت یک دستگاه خودرو پژو 405 با سه سرنشین که اقدام به حرکات نمایشی کرده و منجر به وحشت عابران و سایر رانندگان شده بود، وارد عمل شده و خودرو را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: راننده خودرو که ظاهراً وضعیت عادی نداشت از تذکر مأمور پلیس عصبانی شده و پس از حرکت خودرو، تعمداً مأمور را زیر گرفته و صحنه را ترک کرد.

وی تصریح کرد: خودروی مذکور پس از حرکت در مسیری کوتاه، پشت چراغ قرمز توقف کرده که مأمور حادثه دیده به همراه یکی از کارکنان وظیفه به منظور بررسی موضوع و جریمه کردن راننده به سمت خودرو حرکت کردند که در این هنگام راننده و دو سرنشین آن از خودرو پیاده شده، شروع به هتاکی و ضرب و شتم مأموران کرده و به سرعت متواری شدند.

محمدیان ادامه داد: در این حادثه مأمور پلیس راهور از ناحیه پای چپ و مأمور وظیفه نیز از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند که با حضور مأموران کلانتری فردیس و عوامل اورژانس برای مداوا به نزدیکترین درمانگاه محل منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آنها خوب است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: بلافاصله شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان زبده با بررسی جزئیات حادثه و شناسایی خودرو مذکور، راننده را شناسایی کرده و در ساعت دو بامداد امروز (چهار خرداد) راننده خاطی و هر دو سرنشین را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه قانون برای هتاکی به مأموران حین انجام وظیفه مجازات سنگینی پبش‌بینی کرده، گفت: پرونده متهمان برای رسیدگی و اجرای حکم در اختیار مقام قضایی است.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: برابر ماده 607 قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین، حمله و مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به مأموران حین انجام وظیفه به عمل آید، جرم محسوب می‌شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه