English

سردار اسکندر مومنی؛

جهادگران عرصه امنیت، کارکنان یگان امداد هستند/ تقویت یگان امداد از ضروریات است

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر تقویت یگان امداد، کارکنان این یگان را جهادگران عرصه امنیت برشمرد.

جهادگران عرصه امنیت، کارکنان یگان امداد هستند/ تقویت یگان امداد از ضروریات است

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی موج، سردار اسکندر مومنی اظهار داشت:جهادگران عرصه امنیت، کارکنان یگان امداد هستند. 
وی در دیدار با کارکنان یگان امداد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تبریک میلاد پر سعادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع)، گفت: به همرزمان و همسنگران خود در یگان امداد استان خداقوت عرض می‌کنم، این توفیق بزرگی است که در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، در جمع جهادگران عرصه امنیت حضور یافته ایم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به نقش مهم یگان امداد در ارتقای احساس نظم و امنیت عمومی، گفت: خدمات شما عزیزان در ناجا و به خصوص در استان خراسان رضوی که به علت وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از اهمیت ویژه و موقعیت حساسی برخوردار است، ارزش  والا و عزتمندانه ای دارد. 

سردار مومنی با بیان اینکه در دهه کرامت شاهد حضور 4 میلیون زائر از استان‌های مختلف و خارج از کشور در مشهد مقدس بودیم، خاطرنشان کرد: این زائران دلباخته و مجاوران حرم مطهر رضوی از نظم و امنیت مطلوبی که شایسته بهره مندی از آن هستند، برخوردار بودند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تشکر از خدمات ارزنده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و به کارگیری تجارب سردار "کریمی" در خدمت به زائران و مجاوران بارگاه امام رضا(ع)، گفت: فرمانده انتظامی  خراسان رضوی نگاه ویژه‌ای به پویایی این مجموعه دارد که هم اکنون شاهد تحول، تحرک، پیشرفت چشمگیر و مقتدرانه یگان امداد در مشهد مقدس هستیم.

سردار مومنی با تاکید بر تقویت هرچه بیشتر یگان امداد، تصریح کرد: تقویت این یگان بسیار ضروری است و این کار از اهمیت انتظامی برخوردار است.

جانشین فرمانده ناجا در پایان ضمن بازدید از قسمت‌های یگان امداد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از همکاران خود در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تشکر کرده و سلام و خداقوت، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی را به شما ابلاغ می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه