English

عاملان قتل خیابانی در شیراز دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری عاملان قتل یک شهروند در یکی از خیابان‌های شهر شیراز خبر داد.

عاملان قتل خیابانی در شیراز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی ذوالقدری اظهار داشت: در پی وقوع نزاع منجر به قتل مرحوم " ع - ع " ۳۱ ساله به وسیله سلاح سرد در بلوار امیر کبیر شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات همه جانبه و گسترده با بررسی صحنه جرم و جمع‌آوری آثار موجود در صحنه، تحقیقات محلی و بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: با تعامل و همکاری سازمان اطلاعات سپاه فجر استان و پیگیری‌های صورت گرفته ابتدا برخی از مرتبطان متهمان شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفتند.

سرهنگ ذوالقدری افزود: با تحقیقات مشترک انجام شده مخفیگاه عاملان نزاع و قتل در شهرهای یزد و خرم‌آباد شناسایی و پس از اعزام مأموران به محل های مورد نظر و در یک عملیات هماهنگ و منسجم دو نفر متهم دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان ناتوانی در کنترل خشم، ناآگاهی نسبت به عواقب این کار و نداشتن مهارت در حل مسائل را علت وقوع نزاع خیابانی دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان با بالا بردن آستانه تحمل خود از هر گونه نزاع و درگیری پرهیز کنند و در صورت وقوع اینگونه موارد با مراجعه به پلیس و یا تماس با تلفن ۱۱۰ نسبت به حل مشکل اقدام کنند.

کشف ۱۵ تن چوب بلوط قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری دو قاچاقچی چوب‌های جنگلی به همراه ۱۵ تن چوب جنگلی بلوط به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری گفت: مامورن انتظامی بخش سیمکان شهرستان جهرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۵ تن چوب بلوط قاچاق در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت: در پی اطلاع پلیس از دپوی چوب قاچاق در یک کوره زغالی، بلافاصله ماموران انتظامی بخش سیمکان به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ انصاری تصریح کرد: در بازرسی ماموران از محل ۵ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون ریال کشف و یک نفر در همین رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی هشدار داد: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد کرده و پس از تشکیل پرونده مراتب را به مقامات قضائی منعکس می‌کند.

کشف ۷۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۷۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر بارگیری و انتقال محموله سیگار قاچاق به وسیله یک دستگاه خودرو نیسان به منزلی در یکی از خیابان‌های شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله با برنامه‌ریزی و هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مورد نظر، ۷۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و در این زمینه یک نفر متهم را دستگیر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه