English

سردار غلامرضا جلالی؛

تلگرام، امنیت ملی را در مولفه‌های مختلف به مخاطره می اندازد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تلگرام می‌تواند امنیت ملی را در مولفه‌های مختلف به مخاطره بیندازد.

تلگرام، امنیت ملی را در مولفه‌های مختلف به مخاطره می اندازد

به گزارش خبرگزاری موج؛ سردار غلامرضا جلالی صبح امروز در نشست رسانه‌ای "بررسی عملکرد پیام‌رسانهای داخلی و نقش نهادهای ذی‌ربط در تقویت یا تضعیف آنها" در پاسخ به سؤالی درباره تعدد یا انحصار پیام‌رسانها داخلی اظهار کرد: بهتر است که شبکه‌های پیام‌ر‌سان را داخل کشور با سرویسهای مختلف توزیع کنیم که مردم خودشان انتخاب کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: به لحاظ فنی، امکان رومینگ پیام‌رسانها به همدیگر وجود دارد؛ اکنون دو جریان ما‌ می‌توانیم و نمی‌توانیم در کشور ایجاد شده است؛ در بحث موشکهای داخلی تحریم هستیم اما با همه تحریمها توانستیم موشک نقطه‌زن تولید کنیم، در پیام‌رسانهای داخلی نیز بحث نمی‌توانیم وجود ندارد و به نظرم این حرفها به دلیل گرایش سیاسی است.

وی با بیان اینکه ماموریت سازمان پدافند غیرعامل پایش تهدیدهای مترتب بر کشور در حوزه‌های مختلف است، گفت: شبکه‌های اجتماعی یکی از این حوزه‌ها است اما در این فضا ضعف تقسیم کار وجود دارد.

جلالی با بیان اینکه تلگرام می‌تواند امنیت ملی را در مولفه‌های مختلف به مخاطره بیندازد، تصریح کرد: در حوادث دی ماه سال گذشته، فعالیت آشوب‌محور مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بود که ذهن مخاطب نسبت به جهت و هدف، هدایت می‌شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: در حوزه شبکه‌های اجتماعی اخلاف‌نظر وجود دارد زیرا شبکه‌‌های اجتماعی در پروسه بلوغ قرار دارند اما تلگرام می‌تواند پنج مولفه امنیت ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی