English

رکورد بیشترین تعداد بازی برای دروازه بان تیم فوتبال زنان آمریکا

دروازه بان تیم فوتبال آمریکا با انجام دویستمین بازی ملی اش در المپیک ریو ۲۰۱۶، جایگاه خود را در تاریخ به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان زن فوتبالیست تثبیت کرد.

رکورد بیشترین تعداد بازی برای دروازه بان تیم فوتبال زنان آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، «هوپ سولو» دروازه بان تیم ملی فوتبال آمریکا در حالی دویستمین بازی ملی اش را برای این تیم انجام داد که این تعداد بازی ملی رکوردی است که هیچ دروازه بانی، نه مرد و نه زن، نتوانسته به آن دست یابد. «سولو» همچنین بعد از پیروزی مقابل فرانسه، رکورد ۱۰۲ بازی بسته نگه داشتن دروازه را مقابل نام خود ثبت کرد.

«سولو» بعد از نمایش عالی اش گفت: برای من این مهم است که در بالاترین کیفیتی که می توانم بازی می کنم و اینکه امیدوارم تیممان به فینال مسابقات راه یابد.

«کارلی لیوید» کاپیتان تیم فوتبال آمریکا گفت: «هوپ» مثل یخ است، چیزی نمی تواند او را متوقف کند. او امشب نمایش فوق العاده ای داشت، دریافت های بسیار و تأثیر به سزایی داشت.

کاپیتان «لیوید» با گل دقیقه ۶۳ خود باعثپیروزی یک بر صفر تیم آمریکا مقابل فرانسه شد.

«سولو» که رکورد تعداد بازی در المپیک را شکسته است، امیدوار به کسب سومین مدال طلای المپیک خود در ریو است. «سولو» و هم‌تیمی هایش با چنان نظمی عناوین و مدال های قهرمانی را کسب کرده اند که سخت می توان قهرمان دیگری را جز آمریکا تصور کرد. در شرایطی که می توان این المپیک را بهترین المپیک برای حضور زنان در طول این سالها دانست، آمریکا هنوز هم به عنوان تیمی که بیشترین شانس برای بردن پنجمین مدال طلای خود را دارد، شناخته می شود.

اگر تیم فوتبال آمریکا موفق به کسب عنوان قهرمانی در المپیک ریو شود، اولین تیمی است که در هر دو بخش مردان و زنان طلای المپیک و جام جهانی را پشت سر هم گرفته است. با در نظر گرفتن اینکه آنها در ۴۳ بازی اخیر خود تنها یک باخت داشته اند، باید خیلی شجاع بود که روی باخت آنها شرط بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر