English

افزایش کارایی ورزشکاران المپیکی با هدفون‌ محرک مغز + تصاویر

بسیاری از ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک ریو از نوعی از فناوری برای ارتقای عملکرد خود استفاده می‌کنند اما برخی از این فناوری‌ها به طور خاصی غیرعادی هستند.

افزایش کارایی ورزشکاران المپیکی با هدفون‌ محرک مغز + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از انگجت، شرکت «هالو نوروساینس» اعلام کرده که چندین ورزشکار از هدفون ورزشیHaloبرای ارتقای تاثیر تمرینات خود استفاده می‌کنند.

این دستگاه پوشیدنی به منظور تحریک قشر حرکتی مغز برای تجربه یک حالت زودگذر انعطاف‌پذیری بیش از حد طراحی شده که در این حالت می‌تواند به طور موثرتری اتصالات عصبی بسازد. برای مثال اگر ورزشکار در بحبوحه تمرینات قدرتی باشد، می‌تواند در زمان سریعتری با وزنه‌های سنگین‌تر کار کند.

از جمله ورزشکارانی که از این فناوری استفاده می‌کنند، می‌توان به هافساتو کامارا، قهرمان دو سرعت از سیرالئون و مایکل توماس، دونده دو با مانع از ترینیداد و توباگو، ناتاشا هاستینگز، برنده مدال برنز دو چهارصد متر از آمریکا، میک راجرز و مایکل تینسلی، دوندگان دو سرعت از آمریکا اشاره کرد.

هدفونHaloاز تحریک نورونی برای بهبود عملکرد مغز استفاده می‌کند و در کارآزمایی‌های اولیه به اعضای یک تیم اسکی آمریکایی کمک کرد تا عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر