English

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از اردوی وزنه برداری معلولان دیدن کرد

محسن رضایی با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از اردوی تیم ملی وزنه برداری دیدن کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از اردوی وزنه برداری معلولان دیدن کرد

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای بازدید خود بر مزار شهید گمنام حضور پیدا کرد و سپس در جلسه ای که با حضور مسئولان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار شد، شرکت کرد و محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، نقطه نظرات خود را مطرح کرد.

خسروی وفا ضمن ارائه گزارش در خصوص کاروان پارالمپیکی منا، بر لزوم استقلال کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد.

محسن رضایی پس از ان در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور پیدا کرد و تمرینات وزنه برداران را به نظاره نشست.

در این تمرین سیامند رحمان وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد و آمادگی خود را به رخ حریفان کشید. مجید فرزین هم که به تازگی به اردو بازگشته وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی را مهار کرد.

وی در پایان اردو حطاب به پارالمپین ها گفت: بسیاری تلاش می کنند اسم ایران و خلیج فارس را حذف کنند و تاریخ ایران را پاک کنند. بسیاری دشمنی خودشان را با بدترین شیوه نشان می دهند اما از طریق شما این توطئه ها و سوء نیت ها خنثی می شود که ایران فراموش نشدنی و تازیخ ایران پاک نشدنی است. شما نماینده اقتدار ملت ایران در صحنه های بین المللی هستید. شما صدای مظلومیت ملتی هستید که بیش از ۳۷ سال برای احیای حقوق خودش مبارزه می کند.

رضایی ادامه داد: فضایل ملت ایران از طریق شما به جهان نشان داده خواهد شد. شما نقش بسیار مهم و حیاتی دارید. حضور شما در پارالمپیک های گذشته و تمرینات امروزتان نشان داد جوان‌های ما توانایی های بزرگی دارند و امیدوارم مسئولان کشور توجه بیشتری به توانایی ها شما داشته باشند. وقتی پرچم ایران را بالا برده و به اهتزاز درمی آورید تمام روستاها و شهرهای ایران از شادی به خیابان‌ها می آیند و جشن می گیرند چون ملت ایران دوست دارد از طریق شما فضایل خود را به دنیا نشان دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسم کاروان شما منا است که امیدوارم با کسب نتایج خوب به کسانی است که قصد توطئه علیه ایران را دارند، پاسخ محکمی بدهید. امیدوارم در این دوره از بازی‌های پارالمپیک افتخارات بیشتری کسب کنید. شما هنوز به پارالمپیک نرفته یکی، دو رکورد جهانی را شکستید امیدوارم موفق باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر