English

کشف محموله ۳۷ تنی چسب قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون در نظرآباد

فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۳۷ تن چسب تاریخ گذشته و قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان نظرآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج، سردار کامرانی صالح گفت: در راستای مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران گشت کلانتری شهرستان نظرآباد در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مظنون شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله دستور توقیف خودرو را صادر کردند و در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۲۴ کارتن چسب با مارک خارجی و تاریخ گذشته کشف کردند.

کامرانی صالح ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری از وجود یک محموله بزرگ کالای قاچاق در داخل یک انباری در یکی از مناطق شهرستان نظرآباد اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند تصریح کرد: با اعلام آدرس محل انباری از سوی متهمان، بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مذکور مراجعه و در بازرسی دقیق ۳۷ تن چسب با مارک خارجی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان کشف و مالک آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا به اقتصاد کشور آسیب می رساند، گفت: یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان البرز مبارزه با قاچاق کالا است و پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در این زمینه است تا با بر هم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه با قاطعیت برخورد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر