English

آزادراه تهران - شمال سریعتر تکمیل شود

فرماندار چالوس با اشاره به مشکلات زیاد جاده و ترافیک کندوان به ویژه در ایام تعطیلات، لزوم اتمام سریعتر آزادراه تهران - شمال را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری موج، محمد ناصر زندی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس ادامه داد: در ایام خاصی از سال و بیشتر روزهای آخر هفته، جاده قفل می‌شود و اگر اتفاقی در بالادست رخ دهد، امکان خدمت‌رسانی برای دستگاه‌های امدادی وجود ندارد.

فرماندار چالوس با بیان اینکه همه مردم و مسئولان گرفتاریهای ناشی از جاده کندوان را با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند، تصریح کرد: در سفر هیئت دولت به مازندران اعتبار مناسبی برای آزادراه پیش بینی شد و امیدواریم با سرعت گرفتن عملیات راهسازی، در آینده نه چندان دور شاهد اتمام پروژه باشیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه بعد از اتمام ساخت آزادراه، حجم مسافران چند برابر خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مسأله هم می‌تواند فرصت باشد و هم تهدید، زیرا اگر با آزادسازی رینگ‌های شهری، چالوس را آماده پذیرایی از مسافران نکنیم، با مشکلات زیادی روبرو می‌شویم.

زندی تأکید کرد: چاره‌ای جز پذیرفتن توسعه نداریم، زیرا حضور مسافران برای شهرستان بسیار سودمند است، اما در مقابل برای حل مشکلات نیز باید چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: در سفر دولت برای احداثکنارگذر از چالوس تا تنکابن اعتبار و برنامه خوبی در نظر گرفته شد، البته شهرداران غرب استان نیز باید برای استفاده از ظرفیت عظیم گردشگران برنامه‌ریزثی و همکاری داشته باشند.

وی در پایان گفت: در کنار تلاش‌هایی که برای اتمام آزادراه انجام می‌شود، نمی‌توان از کنار مشکلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از ورود سیل عظیم گردشگران بعد از احداثآن نیز به سادگی گذشت و برای رویارویی با این مسأله نیز برنامه‌ریزی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر