English

مسعود محمدی

مزایده و مناقصات شهرداری کرج شفاف می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از آغاز به کار «سامانه کشوری ستاد» برای شفافیت در مناقصه و مزایده‌های شهرداری کرج خبر داد.

مزایده و مناقصات شهرداری کرج شفاف می‌شود

 به گزارش خبرگزاری موج البرز، مسعود محمدی در نطق پیش از دستور سی و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج از راه اندازی سامانه ستاد خبر داد و اظهارداشت:مقدمات راه اندازی  «سامانه ستاد» با هدف شفاف سازی در این حوزه در شهرداری ایجاد و اکنون وارد فاز اجرایی شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با عملیاتی شدن این طرح، علاوه بر مناقصه و مزایده ها، خرید و فروش جزئی و متوسط نیز از طریق همین سامانه انجام خواهد شد تا کالایی که هنگام خرید برای شهرداری گران و موقع فروش ارزان واگذار میشد، دیگر به این شکل معامله نشود.

محمدی بیان کرد: این ستاد که در بستر وب است، به دستگاه های اجرایی این توانایی را می دهد که تمام مراحل معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را در یک سیستم یکپارچه و استاندارد، منطبق با کلیه قوانین و آیین نامه ها انجام دهند.

وی از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که خواستار انجام معاملاتی مثل خرید، فروش، مناقصه و مزایده با شهرداری کرج هستند، دعوت کرد در سامانه مذکور ثبت نام  کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر