English

دستگیری سارق لوازم خودرو در حین سرقت/ متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق لوازم خودرو با اعتراف به 15 فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق لوازم خودرو در حین سرقت/ متهم به 15 فقره سرقت اعتراف کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی امروز بیست و چهارم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری 11 مرکزی در حین گشت زنی در سطح حوزه یک سارق خودرو را در حین سرقت مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی با بیان این که سارق بلافصله پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد، افزود: در ادامه ماموران به تعقیب متهم پرداختند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل ماموران فرد متواری دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد متهم با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت ضبط و باند آن ها کرده و لوازم سرقتی را به فردی که دارای فروشگاه لوازم لوکس خودرو بوده می فروخت.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه بیان کرد: در بازرسی از فروشگاه نامبرده تعداد 68 دستگاه ضبط و پخش و 36 دستگاه باند سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان بیان کرد: در بازجویی به عمل آمده از سارق دستگیر شده، متهم به جرم خود مبنی بر 15 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف که در این رابطه پرونده تشکیل و با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر