English

ارائه خدمات غیر حضوری شرکت گاز البرز برای مبارزه با کرونا

شرکت گاز استان البرز اقداماتی را در راستای همکاری با وزارت بهداشت در پیشگیری ، کنترل و مهار ویروس کرونا انجام می دهد.

ارائه خدمات غیر حضوری شرکت گاز البرز برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: تمام اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا را انجام می دهیم و با تمهیدات پیشگیرانه، رعایت بهداشت فردی ، تقویت سیستم ایمنی خود و نداشتن هرگونه اضطراب و نگرانی، خواهیم توانست بر این ویروس غلبه کرده، بر اوضاع مسلط و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

حسین تقی نژاد خاطرنشان کرد: در همان روزهای آغازین شیوع این ویروس، کارگروهی برای مقابله با ویروس کرونا در شرکت گاز استا ن البرز تشکیل شد و اقداماتی نیز برای مقابله با این ویروس نیز به انجام رسید.

وی  اظهار کرد: در سومین جلسه این کارگروه، مقرر شد، خدمات غیرحضوری به مشترکین شرکت گاز استان البرز جهت تردد کمتر به ادارات گاز استان البرز صورت گیرد؛ همچنین اقلامی چون دستکش و مواد ضدعفونی کننده در اختیار کارکنانی که بیشترین تعامل با ارباب رجوع را دارند، قرار گیرد.

تقی نژاد در پایان تصریح کرد: جا دارد از تلاش های جهادی پزشکان، پرستاران، خدمه و کلیه پرسنل خدوم و زحمت کش که این روزها در خط مقدم این حرکت جهادی هستند و بعضاً روزهاست با خانواده خود ارتباط مستقیم نداشته اند و همچنین همکاران واحد HSE، امور رفاهی و کارگروه مقابله با ویروس کرونا شرکت گاز استان البرز، کمال تشکر را کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر