English

واریز سود سهام عدالت با کمی تاخیر

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز گفت: بنا شده است سود سهام عدالت البرزی‌ها نهایت تا ۲۰ فروردین به حساب آنها واریز شود.

واریز سود سهام عدالت با کمی تاخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، اکبر حیدری اظهار کرد: در کل کشور باید برای  بیش از ۵۰ میلیون نفر سود سهام عدالت واریز شود که قطعا در شرایط غیرعادی موجود، اندکی تاخیر دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: قرار بود سود سهام عدالت البرز نشینان به تا آخر اسفندماه به حسابشان واریز شود ولی به دلیل شرایطی که پیش آمده از جمله شیوع ویروس کرونا این فرایند به تعویق می افتد.

وی توضیح داد: با این اوصاف بنا شده سود سهام عدالت البرزی‌ها نهایت تا ۲۰ فروردین به حساب آنها واریز شود.

این مسئول اضافه کرد: اگر بعد از این تاریخ سود به حساب برخی واریز نشد، می توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه و علت را جویا شوند ولی تا قبل از این تاریخ نیازی به مراجعه به سایت سهام عدالت نیست.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه تنها سهام اقشار خاصی مثل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد یک میلیون تومانی و سهام بقیه مردم نهایت ۵۰۰ هزار تومانی است، گفت: بر اساس این سهام سودی که به حساب آنها واریز می شود از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز با اشاره به اینکه هنوز برخی در سامانه سهام عدالت ثبت نام نکرده اند، گفت: در حال رایزنی برای بازگشایی موقف سایت برای ثبت نام باقی مانده ها هستیم ولی هنوز زمانی برای این موضوع اعلام نشده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر