English

اعتراف سارقان به سرقت ۵۶۰ فقره خودرو و لوازم داخل خودرو

فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد عوامل سرقت 60 فقره خودرو و 500 فقره سرقت لوازم خودرو در شهرستان فردیس دستگیر شدند.

اعتراف سارقان به سرقت 560 فقره خودرو و لوازم داخل خودرو

سردار عباسعلی محمدیان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات گسترده در نهایت موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان شدند که با بررسی سوابق آن ها مشخص شد، نامبردگان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

محمدیان تصریح کرد: سارقان در گروه های ۲ نفره ابتدا خودروهای مدل پایین فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی می کنند و پس از سرقت خودرو، لوازم آن را جدا کرده و در اطراف شهر خودرو مسروقه را  رها می کنند.

وی اظهار داشت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت چندین روزه سارقان در نهایت در فرصتی مناسب سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه سوار بر ۲ دستگاه خودرو سرقتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، سارقان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، لب به اعتراف گشوده و به ۶۰ فقره سرقت خودرو و ۵۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو اقرار کردند.

وی ارزش اموال سرقت شده توسط اعضای این باند را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تحقیقات برای شناسایی مال باختگان و یافتن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز  خاطرنشان کرد: مردم  برای پیشگیری از سرقت اموالشان به توصیه های پلیس در انجام اقدامات بازدارنده توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر