English

تدابیر لازم برای جلوگیری از افت فشار اندیشه شده است/افت فشار نداریم

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: برنامه های عملیاتی مختلفی در اقصی نقاط استان، برای تقویت خطوط گاز با هدف عبور از زمستان در نظر گرفته شده است.

تدابیر لازم برای جلوگیری از افت فشار اندیشه شده است/افت فشار نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حسین تقی نژاد با اشاره به کاهش دما در چند هفته اخیر عنوان کرد: جهت تقویت خطوط گاز و کاهش افت فشار گاز در فصل سرما از تابستان امسال طی جلسات مختلف تدابیر لازم پیش بینی شده است که خوشبختانه تا امروز هیچ‌گونه گزارش افت فشار به اداره‌کل ارسال نشده است .

وی افزود: برای رفع نقص افت فشار گاز، نیروهای عملیاتی و خدماتی به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز هستند.

تقی نژاد با بیان اینکه حدود 850 هزار مشترک در استان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: رسیدگی به خواسته های مشترکان از وظایف شرکت گاز استان البرز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: آمادگی لازم برای برقراری جلسه اضطراری در وضعیت بحرانی نیز باید وجود داشته باشد تا شاهد افت فشار گاز و قطعی گاز در استان نباشیم.

وی در پایان گفت: گاهی ممکن است به دلیل مصرف بالای گاز اختلال در ایستگاه‌های گازرسانی ایجاد شود که شهروندان باید در این زمان با سامانه 194 تماس حاصل کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر