English

تاثیر شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

یکی از تاثیرگذارترین شیوه تبلیغاتی این است که شما بدانید در چه مناسبت و رخدادی باید از چه هدایای تبلیغاتی استفاده کنید . اگر بتوانیم این مورد را هوشمندانه و روانشناسی شده انتخاب کنیم شاید بشود گفت 80 % راه را با موفقیت جلو رفتیم.

تاثیر شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

به گزارش خبرگزاری موج، امروزه برخی مدیران شرکت ها زمانی از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند که نزدیک به ایام نوروز باشیم و یا اینکه در نمایشگاهی حضور داشته باشند. و دادن هدیه تبلیغاتی را یک اجبار می دانند .

طی مطالعات سال گذشته ، دید برندهای بزرگ و معتبر کاملا متفاوت است. آنان در تمام طول سال ازهدایای تبلیغاتی برای جامعه هدف خود استفاده می کنند و در مناسبت های مختلف بر اساس هدفگذاری و کارآمدی هدیه تبلیغاتی ویژه آن مناسبت را در نظر می گیرند . مثلا در ایام نوروز بر اساس سنت همیشگی ، در سبد هدایای تبلیغاتی خود حتما سررسید و سالنامه وجود دارد و یا برای همایش های تخصصی از هدایای تبلیغاتی ویژه استفاده می کنند و در نمایشگاه های تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی عمومی و عام پسند استفاده می کنند .

1

* انتخاب مناسبتی هدایای تبلیغاتی :

 یکی از تاثیرگذارترین شیوه تبلیغاتی این است که شما بدانید در چه مناسبت و رخدادی باید از چه هدایای تبلیغاتی استفاده کنید . اگر بتوانیم این مورد را هوشمندانه و روانشناسی شده انتخاب کنیم شاید بشود گفت 80 % راه را با موفقیت جلو رفتیم.

با یک مثال منظور را بهتر می رسانم . در نظر بگیرید شهریور ماه بیاییم یک سررسید اختصاصی که کاملا حرفه ای و خاص هم طراحی و تولید شده را به مخاطب هدیه دهیم . مطمئن باشید اصلا تاثیر گذار نخواهد بود بلکه ضد تبلیغ هم خواهد شد چرا که مخاطب فکرمی کند این هدیه تبلیغاتی روی دست شما مانده و فقط می خواهید جای شما را تنگ نکند که هدیه می دهید.انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسبتی نباید حتما خاص و ویژه باشد بلکه می تواند در عین سادگی ، متناسب آن روز و رویداد و مناسبت باشد تا تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد.

* کیفیت هدایای تبلیغاتی :

برندهای بزرگ و معتبر بیشتر مورد قضاوت قرار می گیرند و هر اشتباهی از جانب مخاطبان قابل مشاهده است . متاسفانه برخی از شرکت ها و سازمان ها بدون تحقیق از موسسات و مجموعه های دست دوم و چندم برای خرید هدایای تبلیغاتی خود اقدام می کنند که با توجه به واسطه گری امکان بروز اشتباه و در نتیجه افت کیفیت در چاپ نشان و کیفیت محصول دیده می شود .

بهتراست برای جلوگیری از افت کیفیت چاپ ، با چاپخانه معتبر در ارتباط باشید

ارتباط و همکاری مستقیم با چاپخانه علاوه بر کاهش هزینه هدایای تبلیغاتی می تواند در سرعت تحویل و مهمتر از همه کیفیت تاثیر بالایی داشته باشد

* چاپ لوگو سازمان و شرکت بر روی هدایای تبلیغاتی :

هدیه تبلیغاتی شما زمانی تاثیرگذارخواهد بود که آرم و لوگوی سازمان و شرکت شما بر روی آن حک و چاپ شده باشد این باعث می شود مخاطب در زمان های مختلف با برند سازمان شما بیشتر ارتباط روانی برقرار نماید .

* انواع هدایای تبلیغاتی :

هدایای تبلیغاتی مدیریتی – ست هدیه – ست رومیزی – هدایای تبلیغاتی الکترونیکی – پاور بانک تبلیغاتی – فلش مموری تبلیغاتی – ابزار تبلیغاتی – لیوان تبلیغاتی – فلاسک تبلیغاتی – ساعت دیواری – ساعت رومیزی – ساعت مچی – ساعت چوبی – جاکارتی تبلیغاتی – جاکلیدی – خودکار – خودنویس – روان نویس – تی شرت تبلیغاتی – کلاه تبلیغاتی - آفتابگیر تبلیغاتی – پرچم رومیزی – پرچم تشریفات – ساک دستی تبلیغاتی –کیف مدارک – کیف بیمه – کیف تبلیغاتی –فولدر تبلیغاتی -کلاسور تبلیغاتی –دفترچه یادداشت – جعبه پذیرایی - شکلات تبلیغاتی -مگنت تبلیغاتی –بج سینه تبلیغاتی -تندیس تبلیغاتی –هدایای تبلیغاتی  زنانه – هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی – صنایع دستی – قرآن – حافظ نفیس – لوازم سفر تبلیغاتی – سرسید – سالنامه – دفتر تلفن – تقویم

* انتخاب هدیه تبلیغاتی :

امروزه انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که هر یک قابلیت و تاثیرگذاری خود را دارد . کافی است ابتدا مخاطب شناسی کنیم و سپس موقیعیت شناسی – با شناخت این دو مورد براحتی می توان از بین ده ها نوع هدایای تبلیغاتی و سررسید و سالنامه انتخاب برتر داشته باشیم.

2

* تاثیر مخاطب شناسی :

معمولا همه سازمان ها و شرکت ها برای بازار هدف خود برنامه ها و پلان هایی دارند و با استفاده از آن به ارائه هدایای تبلیغاتی می پردازند. برای مشتریان ویژه سازمانی که از جایگاه شغلی بالایی برخوردار هستند باید هدایای تبلیغاتی نفیس در نظر گرفت . برای مشتریان میانی باید هدایای تبلیغاتی ویژه در نظر بگیریم و برای مشتریان عام هم می توان از هدایای تبلیغاتی عام استفاده نمود .

برای جذب مخاطب در نمایشگاه ها و همایش ها می توان از هدایای تبلیغاتی عام و عمومی که بیشتر جنبه استفاده عمومی دارد استفاده نمود ( مانند : ساک تبلیغاتی – خودکار – دفترچه یادداشت و ... )

اگریک سمینار برگزار می کنید باید هدایای تبلیغاتی شما کاملا هوشمندانه و قابل استفاده باشد ( مانند : کیف سمیناری – خودکار – دفترچه یادداشت – کاتالوگ محصولات و ... )

اگر کالایی دارید که می خواهید به خریداران کارتنی به عنوان آفر ، هدیه تبلیغاتی ارائه دهید می توانید با توجه به نوع محصول از هدیه تبلیغاتی مرتبط استفاده کنید ( مثال : اگر محصول شما چای است می توانید در پک های بسته بندی خود از لیوان تبلیغاتی که لوگو برند شما روی آن چاپ شده است استفاده نمایید و یا از فلاکس تبلیغاتی استفاده کنید )

اگر خدمات شما سالن زیبایی و سالن آرایشی است می توانید از آینه تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید . باز هم یادآوری میکنم که آرم مجموعه خود را باید روی آن هدیه تبلیغاتی چاپ نمایید

اگر محصول شما روغن موتور ماشین است می توانید از یک رایت برای شست و شو اتومبیل به عنوان هدیه تبلیغاتی روی بسته بندی محصول خود استفاده نمایید

مثال های بالا برای این بود که بدانیم هدایای تبلیغاتی حتما نباید برای نمایشگاه ، عید نوروز ، مناسبت خاص باشد بلکه برای جذب مخاطب جدید و وفاداری مشتریان قدیم می توان استفاده نمود.

استفاده از مشاوره تبلیغاتی می تواند سازمان و شرکت شما را در جهت رسیدن به اهداف فوق یاری نماید . چاپخانه مجریان با بیش از 17 مشاور تبلیغاتی زبده و با تجربه پس از آشنایی با برند سازمانی و جامعه مخاطبان شما بهترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می دهند . و با توجه به مستقیم و بدون واسطه بودن ، در کاهش هزینه های تبلیغاتی سازمان شما تاثیر زیادی خواهند داشت

ارتباط با مشاوران چاپخانه مجریان از طریق شماره تماس 22925602 – 22925605 و یا چت آنلاین وب سایت  فراهم است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه