English

پروژه های نیمه تمام در مناطق شهرداری در اولویت قرار گیرد

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار شد، گفت: انتظار شورا از شرکت برق این است که با همکاری و هماهنگی معاونت شهرسازی شهرداری و با توجه به طرح تفصیلی و طرح جامع، یک طرح جامع انتقال شبکه برق از مسیر تونل های انرژی داشته باشیم.

پروژه های نیمه تمام در مناطق شهرداری در اولویت قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج، مهندس محسن سرخو در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده افراد به خصوص کودکانی که در معرض تشعشعات برق قرار دارند ۸/۵ درصد احتمال مبتلا شدن به سرطان خون را دارند و تنها این مشکل را برای آنها ایجاد نمی کند بلکه کسانی که در مجاورت یا نزدیکی دکل های برق سکونت دارند عارضه‌های دیگری نیز برای آنها فراهم می شود.
وی خواستار انجام کاری مشترک و متناسب با طرح جامع تفصیلی تهران شد و همچنین در تذکری تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح شهر را خواستار شد و گفت: برخی پروژه های نیمه تمام چهره نا زیبایی در شهر در پیشگاه مردم ترسیم کرده که شایسته مدیریت شهری نیست. رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت برخی از این پروژه ها و نقشی که ایفا می کنند باید تخصیص بودجه در پروژه های نیمه تمام در مناطق شهرداری در اولویت قرار گیرد.

سرخو با اشاره به بازدیدش از منطقه ۱۵ افزود: در بازدیدی که از منطقه ۱۵ داشتم در یکی از خروجی های این بزرگراه به خیابان خاوران پل نیمه تمامی به چشم می خورد که چهره نازیبایی را در پیشگاه مردم ترسیم کرده است. همچنین پایانه اتوبوسرانی این منطقه که سقف آن نیمه کاره رها شده و این قبیل صحنه ها زیبنده مدیریت شهری نیست. از اینرو باید هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این پروژه ها با توجه به اهمیتی که برای ساکنان منطقه دارد اقدام شود.

رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرتهران همچنین در جریان بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به توسعه و احداثچهار باب مدرسه علمیه در شهر تهران گفت: در شهر تهران ۴۵ مدرسه علمیه دارای کد با بیش از ۷۰۰۰ طلبه وجود دارد که تعدادی زیادی از این مدارس علمیه شناسایی نشده و فاقد کد می باشند.

وی اظهار داشت: در مرحله اول ساماندهی مدرسه علمیه در دستور کار قرار گیرد. سپس بررسی دقیقتری درباره آن صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه