English

۱۲۱ طرح عمرانی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

۱۲۱ طرح عمرانی روز یکشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با صرف اعتبار بیش از هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

۱۲۱ طرح عمرانی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر نوبخت در حاشیه بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۲۶ طرح بزرگ با ۶ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در این استان که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری در حال اجراست به بهره برداری می رسد.

وی گفت: برای به سرانجام رسیدن این طرح های مهم اعتبارات عمرانی این استان ۱۰۰ درصد اختصاص خواهد یافت. سخنگوی دولت هدیه دولت را به مردم خراسان شمالی تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبارات دانست و افزود که در سفر به استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه های مختلف بخصوص فعالان بخش اقتصادی قرار گرفت. وی اظهار کرد: تمامی مسائل و مشکلات این حوزه باید مورد بررسی قرار گیرد تا در راستای رفع مشکلات تلاش شود. محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی هم در این آیین ضمن تشکر از حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این استان گفت: در این سفر وعده داده شد تا اعتبارات عمرانی این استان ۱۰۰ درصد اختصاص داده شود. با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت نمادین طرح های جهاد کشاورزی و شرکت گاز بهره برداری شد. رئیس سازمان برنامه و بودجه ظهر دیروز(شنبه) برای سفری ۲ روزه وارد خراسان شمالی شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به اسفراین عزیمت و ۸۴ طرح عمرانی این شهرستان را افتتاح کرد. نوبخت همچنین پس از سخنرانی در سالن ۱۰۰۰ نفری مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین از طرح در دست اجرای راه آهن این شهرستان بازدید کرد. نوبخت عصر شنبه هم با حضور در بجنورد مرکز خراسان شمالی در جلسه برگزیدگان و فعالان اقتصادی استان در استانداری سخنرانی کرد. افتتاح همزمان طرح های هفته دولت در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افتتاح و بازدید بخشی از پروژه دوبانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان و شرکت در شورای برنامه ریزی استان و نشست خبری با خبرنگارن از برنامه های دومین روز سفر محمد باقر نوبخت به خراسان شمالی در روز یکشنبه بود. استان ۹۳۶ هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه