English

تفاهم عربستان و چین در زمینه حمل و نقل هوایی

عربستان سعودی و چین در حاشیه چهل و یکمین مجمع عمومی سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) در مونترال کانادا، یادداشت تفاهمی در زمینه خدمات حمل و نقل هوایی امضا کردند.

تفاهم عربستان و چین در زمینه حمل و نقل هوایی

 به گزارش خبرگزاری موج، این قرارداد توسط عبدالعزیز الدوایلج، رئیس اداره کل هوانوردی غیرنظامی عربستان و شیائو فامی، همتای چینی خود امضا شد و هدف آن افزایش تعداد پروازها و ایستگاه‌های بین دو کشور است.

هدف از این توافقنامه همچنین پیشبرد رشد ترافیک هوایی، توسعه و سازماندهی چارچوب های همکاری در زمینه حمل و نقل و حمل و نقل هوایی بین دو کشور، علاوه بر تسهیل عملیات خدمات هوایی، ایمنی هوایی و امنیت هوانوردی است.

دو طرف همچنین راه‌های همکاری در زمینه هوانوردی غیرنظامی و موضوعات مورد علاقه مشترک برای تقویت وابستگی متقابل جهانی در راستای اهداف چشم انداز 2030 سعودی و استراتژی هوانوردی ملی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این یادداشت تفاهم شامل سرمایه گذاری فرصت‌های توسعه‌ای است که توسط استراتژی هوانوردی ملی با تمرکز بر ایجاد مشارکت‌های بین المللی انجام می‌شود که هدف آن انجام پروازها به 250 مقصد جهانی و جابجایی سالانه 330 میلیون مسافر تا سال 2030 است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر