English

۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) در ۱۱ ماهه سال جاری تخلیه و بارگیری شد

12 میلیون و 500 هزار تن انواع کالاهای اساسی در مدت یازده ماهه سال جاری به وسیله 225 شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) تخلیه و بارگیری شد.

 12 میلیون و 500 هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) در 11 ماهه سال جاری تخلیه و بارگیری شد
به گزارش خبرگزاری موج

، ابوطالب گرایلو در این باره گفت: 12 میلیون و 500 هزار تن انواع کالاهای اساسی با بهره‌گیری از نیروهای عملیاتی توانمند و تجهیزات آماده به کار و پیشرفته به صورت  شبانه‌روزی در اسکله‌های این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شد.

گرایلو افزود: همچنین در بازه زمانی مذکور به منظور پاسخگویی به نیاز بازار مصرف، بیش از 11 میلیون و 800  هزار تن انواع کالا به اقصی نقاط کشور از مبدأ این بندر ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 10 میلیون و 708 هزار تن از کالاهای اساسی تخلیه شده در این بندر بزرگ تجاری از طریق ناوگان جاده‌ای و بیش از یک میلیون و 130 هزار تن نیز به وسیله واگن با بهره‌گیری از مزیت اتصال این بندر به شبکه راه آهن سراسری ارسال شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  با اشاره به اینکه بالغ بر 2 میلیون و 500  هزار تن کالا به عنوان ذخیره استراتژیک در انبارهای این مجتمع بزرگ بندری نگهداری می‌شود، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در حال حاضر به لحاظ برخورداری از روساخت‌های مهیا و اماکن نگهداری کالاهای اساسی، از  4 میلیون و 730 هزار تن ظرفیت در جای نگهداری کالای اساسی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه