English

شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار واحد روند صعودی داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا رقم ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار واحد روند صعودی داشت.

شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار واحد روند صعودی داشت

به گزارش خبرگزاری موج،  شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه، ۹ اردیبهشت با ۷۳ هزار و ۲۵۵ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن با ۱۴ هزار و ۴۵۱ واحد افزایش به ۸۰۰ هزار و ۹۴۷ واحد و شاخص قیمت با هشت هزار و ۵۱۸ واحد رشد به ۴۷۲ هزار و ۱۰ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۲۶ میلیارد و ۴۸۸ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۸۷ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال معامله شد.

فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۹ هزار و ۵۴۹ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با هشت و ۲۳۳ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با هفت هزار و ۹۷۶ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با سه هزار و ۶۲ واحد و توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۲ هزار و ۴۵۳ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

همچنین ایران خودرو (خودرو) با ۲۵۳ واحد، بانک کارآفرین (وکار) با ۱۱۶ واحد، ایران ترانسفو (بترانس) با ۵۵ واحد، داده گستر عصر نوین (های وب) با ۵۰ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، پرداخت الکترونیک پاسارگاد (پی‌پاد)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، ایران خودرو (خودرو)، سایپا (خساپا)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) و گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه فلزات اساسی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه سه میلیارد و ۶۹۴ میلیون برگه سهم به ارزش ۲۵ هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال دادوستد شد.

 

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۶۲۷ واحد افزایش داشت و به ۳۰ هزار و ۳۷۰ واحد رسید.

در این بازار بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۵۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۵۸۹ هزار و ۲۰ نوبت بود.

سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، پلیمر آریاساسول (آریا)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر) و شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

در مقابل گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب)، صنایع مادیران (مادیرا)، نیروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس) و توکاریل (توریل)‌ با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه