English

شاخص بورس امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۱/ شاخص بورس امروز تا رقم یک میلیون و ۵۲۴ هزار واحد سقوط کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ را با رنگ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس تا رقم یک میلیون و 524 هزار واحد سقوط کرد.

شاخص بورس امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۱/ شاخص بورس امروز تا رقم یک میلیون و 524 هزار واحد سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری موج،  شاخص کل بورس در حالی رقم خورد که شاخص کل در جهت روز گذشته خود گام برداشت؛ بر همین اساس نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت 13 هزار و 166 واحدی که معادل 0.9 درصد این شاخص است رو‌به‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح یک میلیون و 524 هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل رفتار کرد و با کاهش یک درصدی به سطح 474 هزار و 781 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 6 میلیارد و 160 میلیون و ارزش معاملات را دو هزار و 840 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

 

ورود و خروج پول حقیقی

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج 377 میلیارد تومانی پول از بورس می‌دهد.

نقشه بورس تهران امروز با حضور 169 نماد سبز و 452 نماد منفی نمایان‌گر غلبه فروشندگان در بازار بود. همچنین ارزش دلاری بازار سرمایه ایران در پایان معاملات روز یکشنبه معادل 253 میلیارد دلار شد.

 

صف خرید و فروش

در لیست بیشترین ارزش‌ صف فروش نمادهای وسالت، خبنیان و خکاوه در این لیست به چشم می‌خورند. بیشترین ارزش صف خرید نیز متعلق به نمادهای سرود، غناب و فغدیر بود.

 

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم غدانه، غدیس و خگستر بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های دی، کرمان و شستا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

مفاخر با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، غگیلا نیز با افت 12 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

 

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های غدانه، فزر و وسینا تعلق گرفت. همچنین سهم‌های جم، غالبر و سصفها نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای واتی، فنوال و بپاس خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های کفرآور، جم و سلار رقم خورد. همچنین شدوص در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد فسا بود.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی