English

بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از صنعت سلامت‌محور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت

پنجمین جشنواره ملی "صنعت سلامت محور" با حضور فعال و اثربخش بانک رفاه کارگران برگزار شد.

بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از صنعت سلامت‌محور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که در محل تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، از بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حوزه صنعت سلامت‌محور و پیشرو در حمایت از واحدهای تولیدی فعال در این حوزه به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد و به پاس این حمایت‌ها تندیس ویژه جشنواره به این بانک اهداء شد.  

این جشنواره با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت‌محور با هدف "بهبود نظم سیاستگذاری و برنامه‌ریزی رویکرد ارتقای سلامت در سطح کلان" و "تبدیل گفتمان ارکان علمی حوزه سلامت به گفتمان مسلط جامعه"، "ایجاد فرهنگ مطالبه‌گری و توانمنمدسازی جامعه در راستای ارتقای سلامت کشور" و "بهبود و توسعه فرایندهای سلامت‌محور در صنایع تحت پوشش سازمان غذا و دارو" برگزار شد.

در این جشنواره دو پنل تخصصی با عناوین "تجارب مبتنی بر شواهد در تولید محصولات و خدمات سلامت‌محور" و "حمایت‌طلبی در تولید محصولات سالم در راستای ارتقای سلامت جامعه" با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه صنایع سلامت‌محور برگزار شد. در این پنل‌ها حمایت‌های بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت کشور مورد قدردانی سخنرانان و حاضران قرار گرفت.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی