English

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد؛

جزئیات مزایده ۷۱ خودروی خارجی اموال تملیکی

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی جزئیات مزایده فوق‌العاده ۷۱ خودروی خارجی را تشریح کرد.

جزئیات مزایده ۷۱ خودروی خارجی اموال تملیکی

به گزارش خبرگزاری موج، صاحب حجتی، سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: از هشت صبح فردا (۲۶ مهرماه) علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه اول آبان‌ماه به سامانه ستاد مراجعه کنند.

به گفته وی شرکت‌کنندگان می‌توانند از خودروها در انبارهای اموال تملیکی بازدید کنند همچنین روز رمزگشایی سوم آبان‌ماه است.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: داشتن امضای الکترونیکی، اقتصادی، واریز ۱۵ درصد قیمت کارشناسی  یا ضمانت‌نامه بانکی با سه ماه اعتبار ضروری است این در حالی است که در مزایده قبلی هزار نفر مشکل ضمانت‌نامه بانکی داشتند.

وی افزود: یک هزار و ۶۲ دستگاه خودروی خارجی  در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود داشت که گمرک اعلام کرد ۲۲ دستگاه خارج شده است و یک هزار و ۴۰ دستگاه وارد مزایده شد.

 

 

بیشتر بخوانید:

زمان دور دوم مزایده خودروهای خارجی اعلام شد/ ۵۶۶ خودرو خارجی به مزایده گذاشته می شود

 

حجتی با اشاره به اینکه  ۵۸ دستگاه به‌خاطر مغایرت در تیپ، مدل، رنگ، سال تولید، سیلندر خودروها از مزایده خارج شد، گفت: ۲۷ خودرو در مازندران، ۱۰ خودرو در بوشهر و ۲۱ خودرو خوزستان بود.

وی اضافه کرد: مهلت واریز وجه از صبح امروز تا ۲۴ ساعت تمدید شد  اگر افرادی که در مزایده برنده شدند نتوانند وجه موردنظر را پرداخت کنند خودرو وارد مزایده فردا می‌شود؛ ازاین‌رو  امکان دارد تعداد خودروها در مزایده افزایش پیدا کند.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۹۸۲ دستگاه در مزایده به فروش رفت گفت: ۹ دستگاه فاقد پیشنهاد و چهار خودرو قیمت نامتعارف داشت که این خودروها برای مزایده فردا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای ابهام ایجاد کردند که فردی  ۲۸۱ خودرو خارجی را در مزایده برنده شده است در خالی که این فرد ۲۸۱ خودرو پیشنهاد داد و تنها ۲۲ خودرو برنده شد. همچنین دو فرد دیگر به تر تیب ۲۳۹ و ۲۵۷ خودرو  را پیشنهاد دادند ولی هیچکدام برنده نشدند.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ابراز داشت: مجموع در آمد این مزایده، سه هزار میلیارد تومان بود که ۸۵ درصد افزایش نسبت به قیمت کارشناسی اعلام شده، داشت. ضمن اینکه گران‌ترین خودرو  با ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بی ام و بوده است.

وی گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز به افرادی که در مزایده شرکت و پول واریز کرده بودند عودت داده شد.

حجتی با بیان اینکه با همکاری پلیس در محل نگهداری خودرو های خارجی پلاک‌گذاری صورت می‌گیرد، گفت: مرجع تشخیص قیمت‌ها کارشناسان رسمی دادگستری هستند در این زمینه برای نحوه رفع مغایرت‌ها تصمیم‌های گرفته شد اگر مغایرت به نحوه‌ای باشد که قیمت واقعی خودرو در پلاک‌گذاری از قیمت برنده‌شدن باشد فرد برنده شده باید مابه‌التفاوت را  پرداخت کند و اگر قیمت واقعی خودرو کمتر از ارزش برنده شده باشد اگر فرد رضایت نداشته باشد می‌تواند خودرو را تحویل دهد و مبلغ را پس بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه